۹ آبان ۱۳۹۶، ۲۰:۳۱

محسن بنگر:

آینده ای برای نفت وجود ندارد/پول هتل را من پرداخت نکردم

آینده ای برای نفت وجود ندارد/پول هتل را من پرداخت نکردم

مدافع تیم نفت تهران گفت: مشکلات تیم نفت تمام شدنی نیست و آینده ای برای این تیم وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن بنگر پس از شکست دو بر صفر تیمش برابر استقلال تهران در ورزشگاه آزادی گفت: بدون اردو و هیچ امکاناتی به این دیدار پا گذاشتیم و هیچ انتظاری از ما وجود ندارد. ما حتی لباس یک شکل نداریم و هر کس هر طور که دوست دارد لباس می پوشد و به ورزشگاه می آید.

بنگر افزود: با این شرایط، تیم داری خنده دار است و باید تکلیف این باشگاه هرچه زودتر مشخص شود.

مدافع نفت تهران در پاسخ به این سوال که آیا شما هزینه هتل را پرداخت کرده اید اظهار داشت: پولی ندارم که این کار را انجام دهم و این مبلغ را خود باشگاه پرداخت کرده است.

وی در پاسخ به این سوال که جهانیان گفته شرایط در نفت خوب است گفت: بهتر است وی شرایط خوب را برای ما تعریف کنند. ما که خوبی ندیدیم اما اگر شرایط برای مدیرعامل خوب است دیگر در این خصوص حرفی ندارم.

بنگر در خصوص درگیری اش با فرشید باقری تأکید کرد: درگیری خاصی نبود. در بازی همیشه این اتفاقات می افتد، اما متأسفانه بعد از آن درگیری، هواداران استقلال هرآنچه از دهانشان درآمد نثار من کردند.

مدافع نفت تهران در پاسخ به این پرسش که با این شرایط در لیگ قهرمانان مشکل دارید تصریح کرد: آینده ای برای نفت وجود ندارد، «حال ما» نامساعد است پس به فکر آینده نیستیم و می دانیم که نفت به روزهای خوب بازنخواهد گشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در تیم ما هیچ چیز سرجای خود نیست پس نمی توانیم انتظار معجزه از کادر فنی و بازیکنان را داشته باشیم.

کد خبر 4130987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha