۱۲ آبان ۱۳۹۶، ۱۳:۲۲

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت اعلام کرد:

رفع اشکالات موجود در روادید زائران در تمام کنسولگری‌های موقت

رفع اشکالات موجود در روادید زائران در تمام کنسولگری‌های موقت

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: مطابق هماهنگی انجام‌شده اگر زوار در روادید خود با مشکلی برخوردند جهت اصلاح به کنسولگری‌های موقت مسیر مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن نظافتی به روند صدور روادید اشاره کرد و اظهار داشت: روند صدور روادید به آرامش بسیار خوبی رسیده و تقریبا بیش از ۹۵ درصد متقاضیان روادید خود را در اختیار دارند و و عازم حرکت هستند.

وی با اشاره به برخی از مشکلاتی که در روادید برخی از زوار وجود دارد،  افزود: در بعضی از روادیدهای صادره با اشکالاتی برخورد شده و این به خاطر حجم کار سنگینی بوده است که توسط برادران عراقی در کنسولگری و سفارت خانه و کنسولگری های موقت مشغول کار بودند.

وی ادامه داد: گاهی روادید دارای قلم خوردگی بوده که بعد از اصلاح مهر مجدد خورده نشده و یا اصلا برچسب روادید مهر ندارد و یا تاریخش اشتباه بوده است.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت به این زوار اطمینان خاطر داد و بیان داشت: در هر صورت برادران وزارت خارجه با کنسولگری هایی که صادر کننده هستند چه در شهرستان ها و چه در ایلام، سوسنگرد، بستان و آبادان هماهنگ کردند که اگر  زوار حرکت کردند و به چنین مشکلی برخوردند به هر کنسولگری موقتی که در مسیرشان  قرار دارد مراجعه و روادید خود را اصلاح کنند.

کد خبر 4133247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha