۱۳ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۲۰

رئیس اورژانس کشور:

حال عمومی مصدومان واژگونی اتوبوس خوب است/ تولد یک نوزاد

حال عمومی مصدومان واژگونی اتوبوس خوب است/ تولد یک نوزاد

رئیس اورژانس کشور با اشاره به اینکه حال عمومی مصدومان واژگونی اتوبوس در «بدره» خوب است، از تولد یک نوزاد در مسیر پیاده‌روی اربعین خبر داد.

پیر حسین کولیوند در گفتگو با مهر به تردد زوار در مرز های سه گانه اشاره کرد و گفت: در سه مرز شلمچه، چذابه و مهران زوار عازم کربلای معلی هستند و هر جا که نیاز به ارائه خدمات پزشکی بوده اقدامات لازم انجام شده است.

وی از واژگونی یک دستگاه اتوبوس زوار خبر داد و گفت: متاسفانه امروز یک دستگاه اتوبوس در نزدیکی بدره بعد از مهران دچار واژگونی شده که دو نفر از هموطنان ما مصدوم شدند، مصدومان حادثه بلافاصله توسط نیرو های فوریت پزشکی سازمان اورژانس به داخل کشور منتقل شدند و چهار نفر نیز از طریق بالگرد ها نیروی هوایی اورژانس کشور  به استان کرمانشاه برای اقدامات و خدمات بیشتر منتقل شدند.

وی افزود: مابقی افراد هم توسط آمبولانس به بیمارستان ایلام اعزام شدند و بیشتر افراد هم به صورت سرپایی مداوا و ترخیص شدند.

رئیس اورژانس کشور تاکید کرد: بیشتر زوار این حادثه افرادی از شهر تهران و کرج بودند که اقدامات لازم انجام شده و جای نگرانی وجود ندارد و حال عمومی افراد بستری نیز رو به بهبود است.

کولیوند از زوار خواست تا آب آشامیدنی مورد تایید استفاده کنند و بیان اشت: زوار از غذا های گرم استفاده و در پیشگیری ها بیشتر مراقبت کنند.

وی از متولد شدن یک زائر در مسیر پیاده رویی اربعین حسینی خبر داد و گفت: در  طول این مدت تنها یک مورد زائر داشتیم که متولد شده است.

کد خبر 4133909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha