۱۳ آبان ۱۳۹۶، ۲۲:۰۷

با معرفی ۱۰ روابط عمومی حوزه ورزش و جوانان کشور؛

روابط عمومی اداره ورزش وجوانان کردستان جزو برترین ها قرار گرفت

روابط عمومی اداره ورزش وجوانان کردستان جزو برترین ها قرار گرفت

سنندج-با معرفی ۱۰ روابط عمومی برتر ادارات کل ورزش و جوانان استان ها در ۶ ماه اول سال ۹۶ از سوی مرکز روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان روابط عمومی ورزش و جوانان کردستان جزو برترین ها قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر،‌ با برگزاری نشست مشترک معاونین و مدیران کل ستادی و استانی وزارت ورزش و جوانان در مشهد مقدس، و با توجه به بررسی گزارش عملکرد روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان استان ها در ۶ ماه نخست سال جاری اسامی ۱۰ استانی که در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی عملکرد بهتری داشتند معرفی شدند.

بر این اساس ۱۰ استان البرز، لرستان، همدان، تهران، اردبیل، خراسان رضوی، مرکزی، کردستان، گیلان و اصفهان به عنوان استان های که در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی عملکرد بهتری داشتند معرفی شدند.

حوزه روابط عمومی اداره ورزش و جوانان یکی از فعال ترین روابط عمومی های استان کردستان است و تا کنون پنج دوره به عنوان روابط عمومی برتر ادارات کل ورزش و جوانان کشور انتخاب شده است.

این بخش توسط فردین ورمقانی کارشناس تربیت بدنی و علوم ورزش به مدت ۱۸ سال است که اداره می شود و آقای فرشید شاه محمدی نیز به مدت دو سال است که به عنوان کارشناس روابط عمومی در این بخش فعالیت می کند.

کد خبر 4134371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha