۱۴ آبان ۱۳۹۶، ۱۳:۲۳

نخستین جشنواره خوشنویسی بسیج در یاسوج برگزار می شود

نخستین جشنواره خوشنویسی بسیج در یاسوج برگزار می شود

یاسوج- رئیس انجمن خوشنویسی سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نخستین جشنواره خوشنویسی بسیج در سه بخش نستعلیق، ثلت و شکسته نستعلیق در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌نقی کرامت ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: هفت موضوع مختلف برای این جشنواره در نظر گرفته شده است.

کرامت ابراز داشت: آیات و روایات، سخنان امامان و معصومین دین و رهنمودهای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری از جمله این موضوعات است.

کرامت خاطرنشان کرد: جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در سالم‌سازی جامعه، حجاب و عفاف و سبک زندگی ایرانی اسلامی با رویکرد شعار سال مقام معظم رهبری، بازخوانی ارزش های انقلاب اسلامی (عدالت وظلم ستیزی، ولایت و رهبری، مبارزه با استکبار، ایثار، شهادت، بسیج، شهدای مدافع حرم و مقابله با جنگ نرم و شبکه های اجتماعی از دیگر موضوعات مربوط به این جشنواره است.

رئیس انجمن خوشنویسی سازمان بسیج هنرمندان استان با بیان اینکه هنرمندان خوشنویسی می‌توانند آثار خود را تا ۳۰ آبان ماه  به آدرس دبیرخانه استانی واقع در یاسوج، گلستان پنج- ساختمان اقشار- انجمن خوشنویسان سازمان بسیج هنرمندان ارسال کنند، تصریح کرد: پس از داوری، به آثار برگزیده جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

کد خبر 4135196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha