۱۴ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۴۶

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان:

فعالیت موکب حضرت فاطمه الزهرا(س) اوقاف همدان در کربلا آغاز شد

فعالیت موکب حضرت فاطمه الزهرا(س) اوقاف همدان در کربلا آغاز شد

همدان - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از آغاز فعالیت موکب حضرت فاطمه الزهرا(س) در کربلای معلی خبر داد.

حجت الاسلام محمد کاروند در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان همزمان با ایام اربعین حسینی نسبت به راه اندازی موکب خدمات رسان در شهر کربلای معلی اقدام کرده و در کنار خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی اجرای برنامه های فرهنگی نیز در اولویت این موکب قرار دارد.

وی اضافه کرد: موکب حضرت فاطمه الزهرا(س) استان همدان با توزیع روزانه ۱۲ هزار پرس غذا و هم چنین بیش از ۱۲ هزار میان وعده غذایی و هم چنین توزیع بسته های فرهنگی متنوع برای قشرهای مختلف مردم از جمله کودکان، نوجوانان، جوانان و زائران غیر ایرانی تلاش می کند و  امسال حضوری متفاوت تر در این عرصه خواهد داشت.

حجت الاسلام کاروند گفت: در  موکب فاطمه الزهرا(س) استان همدان مبلغین روحانی اعزامی از مرکز اعزام مبلغ سازمان اوقاف کشور در زمینه پاسخگویی به مسائل شرعی و معرفت افزایی کودکان و جوانان، اجرای برنامه های مختلف فرهنگی برای زائران غیر ایرانی به زبان های مختلف و هم چنین برپایی نمایشگاه به فعالیت خواهند پرداخت.

حجت الاسلام کاروند با اشاره به توزیع ۱۱ هزار جفت کفش از محل نیات مرتبط با موقوفات و کمک های یکی از خیرین در این زمینه افزود: توزیع این محوله در حال انجام بوده و این کفش ها در بین زائرین مستمند مراسم عظیم اربعین حسینی در شهر کربلای معلی توزیع خواهد شد.

کد خبر 4135242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha