۱۴ آبان ۱۳۹۶، ۱۳:۲۳

معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در پنج شهر استان

اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در پنج شهر استان

یاسوج- معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر شبکه جمع آوری فاضلاب در پنج شهر استان اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، طهمورث گودرزی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در حال حاضر شبکه جمع آوری فاضلاب در  شهرهای یاسوج، دوگنبدان، دهدشت، سی سخت و چرام  اجرایی شده است.

گودرزی به اهمیت اجرای شبکه فاضلاب در ارتقاء بهداشت عمومی اشاره کرد و افزود: علاوه بر این مهم، اتصال به شبکه فاضلاب باعث جلوگیری از آلودگی منابع آب زیر زمینی می‌شود.

گودرزی با بیان اینکه اتصال به شبکه فاضلاب برای مشترکینی که شبکه فاضلاب در محل ملک آنها اجرا شده است الزامی است، عنوان کرد: این مشترکین باید  با در دست داشتن کپی کارت ملی، کپی شناسنامه و قبض آب به اداره آب و فاضلاب محل سکونت خود مراجعه کرده و نسبت به خرید انشعاب فاضلاب اقدام کنند.

معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان گفت: این شرکت به منظور آگاهی شهروندان نسبت به اتصال به شبکه فاضلاب، اقدام به توزیع دعوتنامه بین شهروندان شهرهای دهدشت، چرام،  سی سخت و دوگنبدان کرد.

وی افزود: پس از توزیع این دعوتنامه‌ها که پس از  دو مرحله انجام می گیرد، شهروندان ۱۵ روز فرصت دارند تا نسبت به خرید انشعاب فاضلاب اقدام کنند، تا از مزایای تقسیط خرید انشعاب فاضلاب بهره‌مند شوند.

گودرزی تصریح کرد: شهروندان پس از دریافت فرم دعوتنامه، تنها ۱۵ روز فرصت دارند تا با مراجعه به ادارات آب و فاضلاب  محل سکونت خود، نسبت به خرید انشعاب فاضلاب اقدام کنند و پس از این مدت زمانی، دیگر تقسیط حق انشعاب فاضلاب شامل آنها نمی شود.

کد خبر 4135253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha