۱۴ آبان ۱۳۹۶، ۱۵:۴۲

فرمانده قرارگاه ترافیکی مرزهای چذابه و شلمچه:

ترافیک روان در مرزهای شلمچه و چذابه/تردد زوار ۲۰ درصد افزایش یافت

ترافیک روان در مرزهای شلمچه و چذابه/تردد زوار ۲۰ درصد افزایش یافت

فرمانده قرارگاه ترافیکی مرزهای چذابه و شلمچه گفت: به رغم افزایش ۲۰ درصدی زوار اما تردد در مرزهای شلمچه و چذابه روان است.

شهریار بهزاد  بصیرت در گفت و گو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به وضعیت تردد جاده ای مرز چذابه و شلمچه اظهار داشت: خوشبختانه ضمن افزایش ۲۰ درصدی زوار، ترافیک در این دو مرز آرام و روان است و تردد به سهولت انجام می شود.

وی افزود: علی رغم اینکه به روز های پایانی سفر اربعین نزدیک می شویم اما با همکاری بسیار خوب مردم  و مسئولان استانی و فرا استانی شاهد تردد روان زوار هستیم.

وی ادامه داد: لازم است زوار در هنگام رانندگی به هشدار های پلیس توجه کنند تا با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سفری امن را در پیش رو داشته باشیم.

بصیرت از حضور ۱۰۰ تیم گشتی در نقاط حادثه خیز خبر داد و بیان داشت: ۱۰۰ تیم گشتی در نقاط مختلف جاده ای که حادثه خیز هستند و مناطقی که احتیاج به توصیه های راهنمایی و رانندگی دارد حضور دارند و زوار را راهنمایی می کنند.

وی با درخواست از زوار برای رانندگی با سرعت مطمئنه عنوان کرد: لازم است زوار و رانندگان در مسیر حرکت خود با رسیدن به مواکب سرعت خود را کاهش دهند و در صورت توقف خودرو های خود را در جای مناسب پارک کنند تا موجب مسدود شدن مسیر نشوند.

کد خبر 4135535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha