۱۵ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۵۷

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران خبر داد:

برگزاری مسابقات کورس اسب دوانی گچساران با معرفی نفرات برتر

برگزاری مسابقات کورس اسب دوانی گچساران با معرفی نفرات برتر

گچساران- رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران گفت: مسابقات کورس اسب دوانی گچساران با معرفی نفرات برتر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون عبدالخانی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این دوره از مسابقات ۴۰ راس اسب از شهرهای گچساران، یاسوج، دهدشت، بهبهان، نورآباد، لردگان، بوشهر، رستم و اصفهان شرکت داشتند.

عبدالخانی خاطرنشان کرد: در گروه اول اسب های دره شور  از بین۱۶ اسب شرکت کننده،  محمد رجبی با اسب لیلا ناز از شهرستان نور آباد، محمد جواد ساکی با اسب طوفان از بهبهان و جهان مومن نصب با اسب شبدیز دنا از یاسوج  به ترتیب مقامهای اول تا سوم را کسب کردند.

عبدالخانی با اشاره به نفرات برتر گروه های مختلف ابراز داشت: در گروه اسب های عرب خالص که ۱۰ راس اسب شرکت داشتند، بهادر شریفی با اسب گداخته بختیاری از لردگان، مازیار ملک زاده با اسب گیومات از گچساران و وحید شریفی با اسب گریز پا از گچساران به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

وی افزود: در گروه اسب های عرب غیر خالص که با حضور چهار اسب برگزار شد، اسماعیل روان سالار با اسب پلنگ از بوشهر، ابراهیم عابدی با اسب نجمه عالیوند از نور آباد و احسان داودی با اسب گلی از نور آباد به ترتیب موفق به کسب مقام اول تا سوم شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران از شرکت ۱۰ رأس اسب در گروه بانوان خبر داد و گفت: در گروه بانوان که ده راس اسب و سوار شرکت داشتند، نازنین سواری با اسب گداخته بختیاری از اصفهان، رضوان گودرزی با اسب زیبا رخ از رستم و دنیا قربانی با اسب موستانگ از گچساران به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

عبدالخانی افزود: همچنین در پایان مسابقات به نفرات برتر جوایز نقدی و حکم و کاپ قهرمانی اهداء شد.

کد خبر 4136124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha