۱۵ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۴۴

مسئول دفتر ساخت حسینیه و زائرسرای خراسانی‌ها:

حسینه خراسانی ها در کربلای معلی میزبان بانوان اربعینی جهان می شود

حسینه خراسانی ها در کربلای معلی میزبان بانوان اربعینی جهان می شود

مشهد- مسئول دفتر ساخت حسینیه و زائرسرای خراسانی‌ها گفت: حسینه خراسانی ها میزبان بانوان اربعینی جهان می شود.

جلال یزدان پناه ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه امسال برای چهارمین سال متوالی، شاهد برپایی مواکب‌ در زمین حسینیه و زائرسرای خراسانی‌ها در کربلا هستیم اظهار کرد: هفت موکب برای اسکان و تغذیه بانوان در نظر گرفته‌شده است که هر موکب ظرفیت ۱۲۰ نفر را دارد.

وی افزود: این موکب‌ها با نصب داربست‌ها و چادرها، آشپزخانه، چای سرا، تعبیه کانکس‌های حمام، ۳۶ چشمه دستشویی، پتو، وسایل سرمایشی و گرمایشی در کربلا مستقرشده اند و روزانه سه هزار نفر اطعام می‌شوند که از این میزان ۸۰۰ پرس غذا داخل موکب و بقیه نیز بین دیگر زائران در بیرون موکب توزیع خواهد شد.

مسئول دفتر امور مشارکت‌های مردمی ساخت حسینیه و زائرسرای خراسانی‌ها تصریح کرد: ما برای راحتی زائران یک سهمیه ۱۲۰ نفری در نظر گرفته‌ایم که از آن‌ها در مشهد ثبت‌نام‌ شده و با حضور در کربلا دریکی از موکب‌ها اسکان می‌یابند. همچنین به دلیل اینکه با استقبال بی‌نظیر بانوان در ثبت‌نام روبرو بوده‌ایم در شهر کربلا نیز با مراجعه زائران به موکب‌ها از آن‌ها برای ارائه خدمات ثبت‌نام می کنیم.

وی ادامه داد: هر زائر سه روز می‌تواند در موکب‌ها حضورداشته باشد و رایگان از خدمات و اطعام بهره‌مند شود و پس‌از این مدت ترخیص و زائر دیگری جایگزین او می شود.

کد خبر 4136261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha