۱۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۴۶

معاون عملیات نیروی زمینی سپاه:

پیاده‌روی اربعین، نمایش عینی مبارزه با اسلام‌هراسی است

پیاده‌روی اربعین، نمایش عینی مبارزه با اسلام‌هراسی است

نجف- معاون عملیات نیروی زمینی سپاه گفت: پیاده‌روی اربعین حسینی، نمایش واقعی مبارزه با اسلام‌هراسی است.

به گزارش خبرنگار مهر از نجف، سردار مجید ارجمندفر صبح دوشنبه در جریان بازدید از موکب شهید بهشتی زنجان و عمود شماره یک، در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از رسانه‌ها به خاطر به تصویر کشیدن این واقعه عظیم، افزود: حماسه‌ای که امروز شاهد آن هستیم، سرشار از شور و شعور است که بی‌تردید اگر توسط رسانه‌ها انعکاس نمی‌یافت، این‌همه تاثیرگذاری را در سراسر جهان به دنبال نداشت.

وی با یادآوری اینکه خوشبختانه هم در جنسیه و هم در عمود شماره یک امکانات خوبی فراهم شده تا از عاشقان و زائران امام حسین (ع) در حد وسع‌شان پذیرایی شود، ادامه داد: هم امکانات اسکان برای خانم‌ها و آقایان و هم اقامت شبانه و طبخ و توزیع غذا و چایی و نیز خدمات فرهنگی فراهم شده و به زائران و عاشقان امام حسین (ع) ارائه می‌شود.

معاون عملیات نیروی زمینی سپاه در ادامه با تاکید بر اینکه این حماسه و این حضور حامل پیام بزرگی به دنیا است، افزود: امروز دشمن تلاش دارد تا اسلام‌ستیزی را در دنیا جا بیاندازد. داعش را که خودشان تربیت کرده و پرورش داده بودند، می‌خواستند با آن اسلام را به دنیا معرفی کنند ولی این عشق و شور و شعور حسینی که امروز از کربلا تا نجف به هم وصل شده است، نشان‌دهنده چهره واقعی اسلام به‌ویژه شیعه است.

سردار ارجمندفر با یادآوری اینکه دین اسلام دین محبت، دوستی، برادری و برابر است، ادامه داد: امروز از همه کشورها شاهد برپایی موکب و ارائه خدمات به زائران هستیم، با توجه به اینکه جمعیت زیادی در این خطه از کره خاکی گرد هم آمده‌اند، لذا رعایت مسائل بهداشتی و نیز انضباطی که دولت عراق در این برهه کنونی تعریف کرده است، در اولویت رفتار زائران بوده و به آن عمل کنیم.

معاون عملیات نیروی زمینی سپاه گفت: پیاده‌روی اربعین حسینی، نمایش واقعی مبارزه با اسلام‌هراسی است و این حضور عاشقانه حاکی از آن است که ادعای دشمنان در مورد اسلام و به راه انداختن اسلام‌هراسی، دروغ محض بوده و واقعیت ندارد.

سردار ارجمندفر با تاکید بر اینکه اجتماع امروز در کربلا، بزرگ‌ترین رعب و وحشت برای دشمنان اسلام به‌شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: سربازان واقعی اسلام همین جا هستند و هیچ‌ قدرتی را یارای مقابله با این اجتماع عظیم که به عشق سالار شهیدان در این نقطه از کره زمین گرد هم آمده‌اند، نیست.

کد خبر 4136318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha