۱۵ آبان ۱۳۹۶، ۱۵:۲۰

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد تشریح کرد:

جزئیات درگیری در اداره کار یاسوج/ جاسازی اسلحه در کیف ویولن

جزئیات درگیری در اداره کار یاسوج/ جاسازی اسلحه در کیف ویولن

یاسوج- فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد جزئیات درگیری فرد مسلح در اداره کل کار کهگیلویه و بویراحمد را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی کرم بازیان در این رابطه افزود: صبح امروز یک نفر به عنوان ارباب رجوع به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مراجعه کرد و در دیدار با معاون تعاون این اداره نیز مشاجره‌ای صورت گرفت که در این درگیری هیچ گونه تیراندازی صورت نگرفت و این فرد تنها به علت یکسری مشکلات اداری با معاون اداره کل کار درگیر شد.

بازیان ابراز داشت: به محض اطلاع پلیس، ماموران به محل اعزام شدند و ارباب رجوع مسلح اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان را دستگیر کردند.

بازیان خاطرنشان کرد: تحقیقات لازم در خصوص درگیری در حال انجام است و پس از بررسی های لازم علت این اقدام مشخص خواهد شد.

وی افزود: فرد ضارب اضافه می کند که به این اداره مراجعه می کردم و کارم انجام نمی‌شد که در نهایت مجبور شدم دست به این کار بزنم و بیشتر تهدید کردم که در صورتی که کارم انجام نشود، خودکشی خواهم کرد.

بنا براین گزارش، در این حادثه که ساعاتی پیش در اتاق یکی از معاونان این اداره رخ داد، ضارب با آشنایی قبلی برای صحبت کردن با یکی از معاونان اداره وارد اتاق وی شد و فرد ضارب در حین صحبت با معاون، یک قبضه اسلحه از نوع کلاشینکف را که در کیف ویولن جاسازی شده بود از کیف خارج کرد که منجر به درگیری بین دو طرف و حضور سایر کارمندان این اداره و اطلاع رسانی به پلیس، جهت دستگیری ضارب شد.

معاون اداره کار استان حین درگیری فیزیکی با ضارب به علت برخورد قنداق اسلحه از ناحیه سر مصدوم و به بیمارستان منتقل شد که حال عمومی وی رضایت بخش گزارش شده است.

کد خبر 4136530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • یاسوج ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
      0 0
      آقای قادرپناه (معاون اداره) از شریف ترین کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد هستند. مشکلات مردم از چیزهای دیگری است که به دروغ و پارتی و فریب عادت کرده اند.