۱۷ آبان ۱۳۹۶، ۸:۵۸

مدیر روابط عمومی حرم مطهر امام خمینی(ره):

مراسم عزاداری اربعین در حرم امام خمینی(ره) برگزار می شود

مراسم عزاداری اربعین در حرم امام خمینی(ره) برگزار می شود

ری- مدیر روابط عمومی حرم مطهر امام خمینی(ره) از برگزاری مراسم عزاداری اربعین در حرم بنیان گذار انقلاب اسلامی خبر داد.

حمیدرضا سرمدی سعیدی، در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری مراسم اربعین حسینی و عزاداری سید و سالار شهیدان و یاران با وفای ایشان در حرم مطهر بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران خبر داد و افزود: نهضت اسلامی و انقلابی که امام عزیزمان در سال ۵۷ و با همراهی مردم غیور ایران به ثمر رساند، ریشه در عاشورا و فرهنگ اربعین دارد.

وی اضافه کرد: فرهنگ غنی شهادت، در شیعه از جایگاهی والا برخوردار است و شیعیان راستین اهل بیت عصمت و طهارت این فرهنگ را از امام و مقتدای خود گرفتند و در اثر آن به مبارزه با رژیم ستم شاهی پرداخته و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند، پس از پیروزی انقلاب نیز در تمام عرصه ها، از قبیل دفاع مقدس، این فرهنگ مقاومت و فرهنگ عاشورایی و اربعینی بود، که سبب پیروزی ملت بزرگ ایران شد.

مدیر روابط عمومی حرم مطهر امام خمینی(ره) از برگزاری مراسم اربعین امام حسین(ع) و اصحاب حماسه آفرینشان در حرم مطهرحضرت امام خمینی(ره) با حضور عزاداران حسینی، هیأت های مذهبی، دستجات سینه زن و زنجیر زن و اعضای بیت شریف امام راحل خبر داد و گفت: این مراسم از ساعت ۱۹:۳۰ ، چهارشنبه ۱۷ آبان ماه و هم زمان با شب اربعین برگزار می شود.

سرمدی سعیدی اضافه کرد: آیت الله واعظ موسوی در این مراسم به ایراد سخن خواهد پرداخت.

وی از مردم مومن و انقلابی استان تهران دعوت کرد با حضور پرشور در این مراسم، بار دیگر با عاشورا، اربعین و فرهنگ اربعین حسینی(ع) تجدید بیعت کنند.

کد خبر 4138174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha