۱۷ آبان ۱۳۹۶، ۹:۲۷

فرماندار مهران:

همه امکانات برای بازگشت زائران در مرز مهران فراهم شده است

همه امکانات برای بازگشت زائران در مرز مهران فراهم شده است

ایلام-فرماندار مهران گفت: همه امکانات برای بازگشت زائران در مرز مهران فراهم شده است.

مراد ناصری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از اول ماه صفر تاکنون در مرز بین المللی مهران میزبان بیش از یک میلیون زائر کربلای معلی بوده ایم.

وی گفت:  مردم مهران و استان ایلام و همه عزیزانی که از اقصی نقاط کشور در راستای خدمات دهی به زائران اربعین در مرز بین المللی مهران ارائه خدمات می کردند همگی در این راستا تلاش کردند که زائران در کمال سلامت و آرامش و امنیت کامل به کربلای معلی مشرف شوند و در حال حاضر هم با موج برگشت زائران مواجه هستیم.

وی گفت: تجربیات گذشته این را نشان داده که زائرانی که در رفت به کربلای معلی از هر مرزی مشرف می شوند، درصد بیشتر این زائرین از مرز مهران وارد کشومی شوند.

ناصری تصریح کرد: اکنون نیز در خصوص بحث اسکان، پذیرایی و حمل و نقل برای زائرانی که مسیر برگشت آنها از مرز مهران به کشور است، در این راستا آمادگی کامل را داریم.

وی گفت: در بحث اسکان، اردوگاه های موقتی در چندین نقطه شهر مهران برپا شده است، همچنین ظرفیت های داخل شهر مهران از جمله مساجد،  حسینیه ها، تکایا و مهمانسراها آماده اسکان زوار اربعین حسینی هستند.

فرماندار مهران بیان داشت: در بحث پذیرایی نیز سازوکاری فراهم شده که بسیاری از موکب ها در برگشت زائران خدمات شبانه روزی ارائه دهند، همچنین در بحث حمل و نقل نیز اتوبوس های درون شهری را برای انتقال  زائرانی که خودروی شخصی با خود همراه ندارند و با وسیله عمومی به استان های محل سکونت خود منتقل می شوند، فراهم شده است.

وی گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته با اطمینان خاطر ذکر می کنم که همان طور که در رفت میزبانان خوبی برای زائرین بودیم انشالله در برگشت هم بتوانیم بدون هیچ مشکلی آن ها را به استان های محل سکونت بدرقه کنیم.

کد خبر 4138219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha