۱۷ آبان ۱۳۹۶، ۱۴:۵۷

رئیس پلیس راهور ناجا خبر داد:

ترافیک نیمه سنگین در محور ایلام-مهران

ترافیک نیمه سنگین در محور ایلام-مهران

ایلام-رئیس پلیس راهور ناجا با از ترافیک نیمه سنگین در محور ایلام-مهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار تقی مهری امروز در جمع خبرنگاران گفت: از نظر ترافیکی در مرز مهران به سمت ایلام شاهد بازگشت تعدادی زیادی از زائران به کشور هستیم.

وی گفت: ترافیک به سمت ایلام شرایط پرحجمی را دارد اما در بعضی از مقاطع بین مهران و ایلام ترافیک نیمه سنگینی است، در محور چذابه شرایط کاملا عادی و روان است حجم مناسب و مشکل ترافیکی در آن نقطه نداریم.

وی عنوان کرد: در محور شلمچه نیز به این صورت است، در مجموع شرایط سه محور مهران، چذابه و شلمچه از نظر ترافیکی وضعیت خوبی برخوردار است، اما در محور مهران به سمت ایلام و ایلام به سمت کرمانشاه در بعضی از نقاط به دلیل شرایط جاده ای شرایط نیمه سنگینی را دارد.

وی عنوان کرد: امروز نیز تصمیم گرفتیم از ساعت ۱۶ از مهران به سمت ایلام یک طرفه اعلام کنیم و کسانی که از کرمانشاه به سمت ایلام حرکت می کنند اگر قصد حرکت به سمت مهران دارند باید از جاده ایلام به سمت دره شهر سه راهی ملکشاهی و از ملکشاهی به سمت مهران حرکت کنند که یک طرفه است.

سردار مهری افزود: بنابراین از سمت ایلام به مهران ممنوعیت تردد خواهیم داشت، چون از مهران به سمت ایلام یک طرفه است و همین طور از سه راه دهلران در محدوده مهران به سمت ملکشاهی عبور ممنوع است به دلیل این که از سمت ملکشاهی به سمت مهران یک طرفه است.

رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: در خصوص وضعیت تصادفات از ابتدای سفر تاکنون خوشبختانه شاهد کاهش تصادفات نسبت به مدت مشابه سال قبل بودیم، اما متاسفانه برای تعدادی از زائرین در این چند روز اجرای طرح ترافیکی اربعین شاهد چند فقره تصادف منجر به فوت و جرح بودیم که علت اصلی آن خستگی و خواب آلودگی بود.

وی ادامه داد: زائران که در حال برگشت هستند از نظر جسمی خسته هستند، رخواستی که من از رانندگان دارم اینکه با حالت خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند استراحت کوتاهی حتما داشته باشند با توجه با این که شهرستان های در مسیر ایلام و هم در استان کرمانشاه و همدان زائر سراهای برای استراحت پیش بینی شده است رانندگان می توانند در این اماکن استراحت کنند و با آرامش خاطر رانندگی کنند.

وی عنوان کرد: یکی از نکاتی که برای رانندگان مطرح است عدم آشنایی به جاده است، افرادی ممکن است برای بار اول یا دوم در این جاده تردد می کنند به جاده آشنایی کامل ندارند حتی المقدور شب رانندگی نکنند اگر در شب رانندگی کردند وقت لازم در این راستا داشته باشند و از افراد سرنشین درخواست می کنیم که این افراد وقتی خود در حالت بیدار هستند مراقب راننده باشند به راننده کمک کنند.

کد خبر 4138780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha