۱۷ آبان ۱۳۹۶، ۲۲:۲۵

نایب رئیس هیئت وزنه برداری گلستان:

فعالیت وزنه برداری بانوان در گلستان آغاز شده است

فعالیت وزنه برداری بانوان در گلستان آغاز شده است

گرگان – نایب رئیس هیئت وزنه برداری گلستان از راه اندازی و فعالیت بخش بانوان این رشته ورزشی در استان خبر داد.

مهدیه صبوحی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره فعالیت وزنه برداری بانوان در استان گلستان اظهار کرد: بخش نایب رئیسی وزنه برداری در استان ها به تازگی از سوی فدراسیون راه اندازی شده و در گلستان هم برای نخستین بار فعال شده است.

صبوحی افزود: اولین برنامه ما برای شروع فعالیت بانوان، اطلاع رسانی بوده است، به این صورت که افرادی که در بخش بازیکن، مربیگری و داوری این رشته علاقه مند هستند را جمع آوری کرده و سپس برای آنها کلاس مربوطه را دایر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: از نظر بدنی، بانوان ورزشکار خطه شمال از نظر بدنی وضعیت مناسبی دارند و می توانیم روی این موضوع حساب باز کنیم. آنهایی که فیزیک بدنشان برای وزنه برداری مناسب است را برای بازیگری و سایر بانوان را برای مربیگری یا داوری انتخاب خواهیم کرد.

به گفته وی، در حال حاضر تنها مشکلی که وجود دارد بحث هزینه ها و تأمین نیازهای مالی برای ورزشکاران است که تلاش می کنیم با کمک حامیان مالی و نهادهای خصوصی آن را برطرف کنیم.

نایب رئیس هیئت وزنه برداری گلستان ادامه داد: در سطح فدراسیون نیز فعلاً بحث ملی و استانداردسازی لباس بانوان در دستور کار قرار دارد و تنها چهار یا پنج استان در بخش بانوان فعالیت خود را آغاز کرده اند.

صبوحی تصریح کرد: ما در استان تلاش خواهیم کرد شرایط لازم برای رشد و ارتقای وزنه برداری بانوان را فراهم کنیم. کلاس های استان از ماه آینده شروع می شود و همزمان با برنامه های تهران پیش خواهیم رفت.

وی با اشاره به ورزشی بودن استاندار جدید گلستان گفت: باتوجه به اینکه دکتر هاشمی از جنس ورزش هستند ما روی کمک ایشان حساب ویژه ای باز کرده ایم و امیدواریم در آینده نزدیک در تیم ملی صاحب نماینده باشیم.

کد خبر 4139150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha