۱۷ آبان ۱۳۹۶، ۲۳:۲۴

رئیس پلیس راه ایلام:

حجم سنگین ترافیک در محور مهران - ایلام/ گره ترافیکی نداریم

حجم سنگین ترافیک در محور مهران - ایلام/ گره ترافیکی نداریم

رئیس پلیس‌راه ایلام با اشاره به یک‌طرفه شدن محور مهران به سمت ایلام گفت: به‌رغم حجم سنگین ترافیک در محور مهران به سمت ایلام اما تردد روان است و گره ترافیکی نداریم.

سرهنگ رضا همتی زاده در گفتگو با مهر به وضعیت محور مهران به سمت ایلام اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به افزایش حجم ترافیک خروج زوار اربعین طبق دستور مسئولین مسیر مهران به سمت ایلام یک طرفه شده است تا زوار  بتوانند به سهولت تردد کنند.

وی افزود: در همین راستا برای زواری که قصد عزیمت به کربلای معلی را دارند محور ایلام به سمت ملکشاهی و همچنین چند محور جایگزین نیز در نظر گرفته شده و در سایر محور ها نیز مشکل خاصی نداریم و ترافیک روان است و زوار به سهولت تردد می کنند.

همتی زاده تاکید کرد: زواری که خودروهای آنها در پارکینگ است از طریق برشور اطلاعات سفر و توصیه های لازم ترافیکی به آنها داده شده تا شاهد سفری امن و بی خطر باشیم.

رئیس پلیس راه ایلام ضمن توصیه به رانندگان اضافه کرد: از رانندگان خواهش داریم تا مقرارت راهنمایی و رانندگی را رعایت و به توصیه های پلیس توجه کنند و با آرامش و رعایت سرعت مطمئنه حرکت کنند.

وی گفت: متاسفانه در تصادفات سال گذشته تعدادی از زائران مجروح شدند که علت عمده آن خستگی و خروج از جاده بوده است بنابراین از رانندگان خواهشمندیم در بازگشت عجله نکنند تا شاهد سفری بی خطر باشیم.

کد خبر 4139155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha