۱۷ آبان ۱۳۹۶، ۲۳:۳۴

رئیس پلیس راه ایلام تشریح کرد:

آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی ایلام/ترافیک پرحجم مسیر مهران-ایلام

آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی ایلام/ترافیک پرحجم مسیر مهران-ایلام

ایلام-رئیس پلیس راه ایلام آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی ایلام را تشریح کرد.

رضا همتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان ایلام، افزود: با توجه به افزایش حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی و خروج زائران اربعین حسینی در پایانه مرزی مهران از سوی مسولان کشوری دستوری مبنی بر یک طرفه کردن برخی محورهای مواصلاتی استان ایلام شده است.

وی گفت: لذا از سمت پایانه مرزی مهران به سمت ایلام مسیر یک طرفه اعلام شد و مسیر جایگزین محور ملکشاهی به سمت مهران است، سایر محورهای مواصلاتی به همان صورت سابق است.

همتی زاده عنوان کرد: در خصوص زائران اربعین حسینی که خودروهای آنها داخل پارکینگ است نیز تدابیری اندیشیده شده است، بروشور ی در این راستا تهیه شده که زیر برف پاکن خودروها نصب می کنیم که زائران بعد از بازگشت می توانند این بروشور را مطالعه کنند و توصیه های ترافیکی در آن گنجانده شده است.

رئیس پلیس راه ایلام تصریح کرد: لذا زائران نکات ترافیکی را در نظر بگیرند، خستگی که رانندگان در موقع بازگشت داشتند متاسفانه باعث وقوع چند تصادف شده است.

وی گفت: از همه رانندگان تقاضا داریم در رانندگی عجله و شتاب بی مورد نداشته باشند، زمان رانندگی خود راتنطیم کنند و از سرعت غیر مجاز سبقت و سایر تخلفاتی که مد نظر است در این راستا همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.

وی افزود: همچنین در حال حاضر مسیر از مهران به سمت ایلام بار ترافیک پرحجم ولی روان است و هیچ گونه گره ترافیکی در محورهای مواصلاتی مشاهده نمی شود.

کد خبر 4139164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha