۱۹ آبان ۱۳۹۶، ۱۳:۵۲

ایرج مسجدی اعلام کرد:

تشکیل ستادهایی برای جمع‌آوری مدارک مفقودی زائران اربعین

تشکیل ستادهایی برای جمع‌آوری مدارک مفقودی زائران اربعین

سفیر ایران در عراق از تشکیل ستادهایی برای جمع‌آوری مدارک مفقودی زائران اربعین و ارتباط‌گیری با زوار خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج مسجدی ظهر امروز جمعه در گفتگویی به وضعیت تردد زوار اشاره کرد و اظهار داشت: خدا را شکر زوار ما به‌سلامت و با امنیت خوبی در مراسم اربعین شرکت کرده‌اند و خودشان را به شهرهای زیارتی رسانده‌اند و هم‌اکنون در حال بازگشت هستند.

وی ادامه داد:‌طی دو تا سه روز اخیر شاهد افزایش حجم تردد زوار به مرزهای مهران، شلمچه و چذابه هستیم.

سفیر ایران در عراق افزود: حجم تردد زوار در مرزهای کشور زیاد است و با افزایش حجم تردد مواجه هستیم اما جای نگرانی وجود ندارد و وسایل نقلیه موجود است و همکاران در مرزهای عراق و ایران آمادگی کامل دارند تا زوار را با سرعت انتقال دهند.

مسجدی در ادامه از زوار خواست تا در بازگشت عجله نداشته باشند و بیان داشت: از زوار تقاضا می‌کنیم در بازگشت خود عجله نداشته باشند تا هم کار تردد به‌خوبی انجام شود و هم در پایانه‌های مرزی با تجمع مواجه نشویم.

وی در ادامه در مورد زواری که مدارک خود را گم‌کرده‌اند عنوان کرد: ستادهایی در سرکنسولگری‌های نجف و کربلا را امور انجام این کار قرار داده‌ایم تا ضمن جمع‌آوری مدارک با این افراد ارتباط برقرار کرده و مدارکشان بازگردانده شود.

وی تأکید کرد: همچنین این افراد برای بازگشت می‌توانند به دفاتر نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در کربلا و نجف مراجعه کنند تا همکاری لازم برای بازگشت این افراد با صدور برگه‌های موقت صورت بگیرد.

کد خبر 4139929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha