۱۹ آبان ۱۳۹۶، ۱۳:۵۱

امام‌جمعه ایلام:

نفوذ فرهنگی مهمترین راهبرد دشمن در میان دانشجویان است

 نفوذ فرهنگی مهمترین راهبرد دشمن در میان دانشجویان است

ایلام- امام‌جمعه ایلام گفت: نفوذ فرهنگی مهمترین راهبرد دشمن در میان دانشجویان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، امام‌جمعه ایلام، ظهر امروز  در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در جمع نمازگزاران ایلامی اظهار کرد: خطری که جریان ارزشی را تهدید می‌کند نفوذ فرهنگی و القای شعار ما نمی‌توانیم و اینکه برای پیشرفت کشور در عرصه‌های علمی باید با کشورهای غربی به‌ویژه رژیم آمریکا روابط فرهنگی و اقتصادی برقرار کنیم.

وی بابیان اینکه احساس ناامیدی و عدم توانایی و نادیده گرفتن شعار ما می‌توانیم  مهمترین راهبرد دشمن در میان دانشجویان است، یادآور شد: امروز توانمندترین مجموعه‌هایی که در دانشگاه‌ها حضور دارند نیروهای ارزشی هستند که در طول تاریخ دانشگاه‌ها هیچ‌گاه این توانمندی در دانشگاه‌ها نبوده است.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا تاکنون در حدود ۱۸ مورد نقض برجام داشته است، گفت: خوشبختانه توافق هسته‌ای و برجام گر چه هزینه سنگین و خسارت‌های بزرگی برای کشور داشت، اما بی‌اعتمادی مسئولان دولتی را به آمریکا عمیق‌تر نمود.

خطیب نماز جمعه ایلام، ابراز کرد: باقی ماند بر برجام تا زمانی لازم است که برای ما منافعی داشته باشد، وقتی می‌بینیم برجام در زمینه اقتصادی اتفاق خاصی برای ایران رقم نزده و منافعی هم برای ما نداشته است، باید تصمیم درستی در این زمینه گرفته شود.

امام‌جمعه ایلام، بابیان اینکه مواضع اخیر رئیس‌جمهور پیرامون عدم اعتماد به آمریکا گرچه دیرهنگام بود اما آن را باید به فال نیک گرفت، افزود: اگر این مواضع و سخنان رئیس‌جمهور محترم پس از امضای برجام و بدعهدی‌های مکرر در طول اجرای برجام اتخاذ می‌شد، به‌طورقطع آمریکایی‌ها عقب‌نشینی می‌کردند.

کد خبر 4139980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha