۲۱ آبان ۱۳۹۶، ۹:۳۰

در آباده فارس؛

مراسم اختتامیه نمایش «فرزندان خدا» برگزار شد

مراسم اختتامیه نمایش «فرزندان خدا» برگزار شد

شیراز- مراسم اختتامیه نمایش «فرزندان خدا» کاری از هنرمندان تئاتر در تالار هنر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آباده برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار آباده شنبه شب در این مراسم با تسلیت ایام اربعین حسینی گفت: شهرستان آباده توان بسیاری در هنر نمایش دارد و باید از ظرفیت هنر نمایش در تحولات اجتماعی استفاده کرد.

محمد رضا زارع در ادامه افزود: با حفظ سرمایه‌های اجتماعی تولید شده در حوزه هنر نمایش از این فرصت برای القای آموزه های اجتماعی بیشتر و بهتر استفاده کنیم.

وی افزود: تلاش می‌کنیم تا بسترهای حمایتی لازم از هنرمندان و هنر نمایش در شهرستان فراهم شود و مردم با هنر نمایش میانه بیشتری داشته باشند.

فرماندار شهرستان آباده گفت: رفع مشکلات جامعه هنری در گرو همسویی مسئولان با هنرمندان است و امید که هنرمندان آباده در تمامی مراحل کارهای هنری موفق باشند و برای شهرستان افتخارآفرینی نمایند

نمایش مذهبی فرزندان خدا گوشه ای از مشکلاتی که گاهی برای خانواده ها ممکن است پیش بیاید را نشان می دهد و در حقیقت اشاره به اصل اعتقاد خانواده ها به خداوند و شفاعت از سوی معصومین(ع) خصوصا حضرت امام حسین(ع) دارد و علیرضا آبادیان از هنرمندان جوان و خوش ذوق  انجمن نمایش آباده و کارگردان نمایش این موضوع را به زیبایی هر چه تمام تر در معرض دید علاقه مندان قرار داد.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایش فرزندان خدا به نویسندگی و کارگردانی علیرضا آبادیان و با هنرنمایی زینب رستمی، علی رفیعی، ندا باقری، مهرشاد مستغنی، فهیمه حسن پور، مهرناز دهقان نژاد، مائده احمدی، زینب یزدان پناه، مهناز نعمت الهی، مبینا یزدان شناس و همچنین زینب جنتی به عنوان منشی صحنه، امیر محسن آبادیان دستیار کارگردان، نسترن ابوالحسنی طراح صحنه و محمد علی نانی طراح نور و صدا در محل تالار هنر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آباده اجرا شد .

کد خبر 4141451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha