۲۳ آبان ۱۳۹۶، ۱۵:۲۶

اخبار کوتاه از ورزش قم ؛

حضور داور بدمینتون قم در پاکستان و برگزاری مسابقات کشتی

حضور داور بدمینتون قم در پاکستان و برگزاری مسابقات کشتی

قم - حضور داور بدمینتون قم در پاکستان و برگزاری مسابقات کشتی انتخابی در رده‌های پایه در قم از جمله عناوین خبرهای ورزشی استان قم است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید امید مقدس زاده داور بدمینتون استان قم برای قضاوت در مسابقات بین‌المللی و شرکت در کلینیک ارتقاء درجه داوری عازم پاکستان شد تا در صورت کسب درجه بین المللی آسیایی افتخار جدیدی برای جامعه داوری قم کسب کند.

کلینیک ارتقاء درجه بین المللی بدمینتون در خلال برگزاری مسابقات بین‌المللی پاکستان برگزار خواهد شد که برهمین اساس سید امید مقدس زاده داور بدمینتون استان قم راهی این کشور شد. این در حالی است که بدمینتون قم یک داور جهانی به نام محمد حسن حسین زاده دارد.

برگزاری مسابقات انتخابی کشتی نوجوانان در قم

مسابقات انتخابی کشتی نوجوانان در دو بخش آزاد و فرنگی گرامیداشت شهدای مدافع حرم ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه روز پنجشنبه ۲۵ آبان ماه با برگزاری مراسم وزن کشی آغاز خواهد شد.

با توجه به برگزاری مسابقات از ساعت ۱۰، کلیه مراحل پذیرش تیم‌ها از ساعت ۱۶ الی ۱۸:۳۰  روز چهارشنبه ۲۴ آبان در محل خانه کشتی به انجام خواهد رسید. این مسابقات در ده وزن و دارا بودن کارت بیمه ورزشی معتبر سال ۹۶ یکی از اصلی‌ترین شرایط برای حضور در این رقابت‌ها است.

۳ کاتاروی قمی در اردوی تیم ملی

فدارسیون جودو و کوراش کشور برای حضور قدرتمند در رقابت‌های کاتا قهرمانی مردان آسیا که به میزبانی کشورتایلند به انجام خواهد رسید، اردوی آماده سازی ملی پوشان کشورمان را طی روزهای ۲۵ و ۲۶ آبان ماه در تهران با حضور ۱۰ ورزشکار برگزار خواهد کرد.

برهمین اساس و در بین اسامی ده نفر فراخوانده شده به این مرحله از اردو، نام مهدی عظیمی‌برآبادی و فخرالدین رضایی دو جودوکار قم در کنار سایر دعوت شدگان به چشم می‌خورد.

حضور دختران قمی در بازی مهم لیگ برتر فوتبال زنان

۲ دختر فوتبالیست قمی در مهم‌ترین بازی نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال زنان ایران به میدان رفتند که این بازی با برتری یاران شهناز جعفری زاده مدافع راست قمی تیم شهرداری بم، صدرنشین لیگ برتر فوتبال همراه بود.

شهناز جعفری زاده بازیکن قمی تیم شهرداری بم در این بازی برابر تیم سپاهان اصفهان در بم ۹۰ دقیقه در میدان بود و نقش مهمی در برد ۳ بر صفر برابر این تیم داشت ضمن این که مریم رهیده نیز ۹۰ دقیقه برابر سپاهان بازی کرد اما نتوانست مانع از شکست تیمش شود.

کد خبر 4144017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha