۲۴ آبان ۱۳۹۶، ۱۳:۵۲

رئیس پلیس راه استان قزوین:

سوانح رانندگی در قزوین دو کشته بر جای گذاشت

سوانح رانندگی در قزوین دو کشته بر جای گذاشت

قزوین- رئیس پلیس راه استان قزوین از وقوع دو تصادف منجر به فوت و کشته شدن دو نفر در حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در قزوین خبر داد.

سرهنگ نصراله بیگلری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰مبنی بر یک مورد تصادف در آزاد راه "قزوین – کرج" لاین جنوبی، بلافاصله عوامل پلیس راه برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در بررسی به عمل آمده توسط ماموران پلیس راه مشخص شد یک دستگاه خودروی سمند با سرنشین خودروی وانت نیسان که از خودرو پیاده شده بود برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه استان قزوین افزود: متاسفانه در این سانحه سرنشین خودروی "وانت نیسان" فوت شد که کارشناس پلیس راه، علت این حادثه را عدم توجه به جلوی راننده سمند به میزان ۵۰درصد و نقض ماده چهار از جانب عابر به میزان ۵۰ درصد اعلام کرد.

سرهنگ بیگلری افزود: در حادثه ای دیگر در کیلومتر ۱۹ آزاد راه "قزوین – زنجان" حوزه "محمدیه" یک دستگاه خودروی وانت نیسان با یک دستگاه کشنده "هوو" برخورد که متاسفانه سرنشین وانت نیسان به دلیل شدت جراحات وارده فوت شد.

وی با اشاره به اینکه علت حادثه برابر کارشناسان عدم توجه به جلوی راننده وانت نیسان بوده است به همه شهروندان توصیه کرد:از رانندگان عزیز درخواست داریم که از عجله وشتاب بی مورد در رانندگی پرهیز کرده و قوانین راهنمایی و رانندگی را سرلوحه خود قرار دهند.

کد خبر 4145758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha