۲۴ آبان ۱۳۹۶، ۱۶:۵۲

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان:

۲۶کیلو گرم مواد مخدر از سکونتگاههای غیر رسمی زنجان کشف شد

۲۶کیلو گرم مواد مخدر از سکونتگاههای غیر رسمی زنجان کشف شد

زنجان- جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان به کشفیات مواد مخدر طی هفت ماهه سالجاری درسکونت گاههای غیر رسمی اشاره کردو گفت: از این مناطق ۲۶ کیلو گرم مواد مخدر کشف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جعفر کردلو ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران، به آمار وقوع جرایم در سکونت گاههای غیر رسمی در استان زنجان اشاره کردو  افزود: در این راستا ۶۵ دستگاه خودرو ، ۵۹۶ دستگاه موتور سیکلت که مجرمین برای انجام کارهای مجرمانه از آنها استفاده می کردند، توقیف شد.

وی با اشاره به دستگیری ۲۳۲ نفر سارق در سکونتگاه های غیر رسمی، اظهار کرد:  همچنین ۲۴۳ نفر که در سکونتگاه های غیررسمی برای نوامیس شهروندان مزاحمت ایجاد می کردند، دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه تاکنون ۵۶۰ طرح پاکسازی در سکونتگاه های غیررسمی استان زنجان اجرا شده است، گفت: در سکونتگاههای غیر رسمی استان زنجان ۵۳ قبضه سلاح سرد کشف شده است.

کردلو از  کشف ۱۰ هزار و ۷۰۰ لیتر مشروبات الکلی در سکونتگاههای غیررسمی استان زنجان در طی هفت ماهه سالجاری خبرداد و گفت: در این زمینه ۲۰ نفر دستگیر شدند و ۲ خانه فساد با ۱۴ زن و مرد دستگیر شدند.

وی با اشاره به دستگیری ۱۷ اراذل و اوباش و کشف هزار و ۱۱۵ مورد تجهیزات ماهواره،  گفت: در این زمینه پنج دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان به کشفیات مواد مخدر طی هفت ماهه سالجاری در این مناطق اشاره کردو گفت: سه منطقه غیر رسمی در زنجان و یک منطقه در ابهر وجود دارد که از این مناطق ۲۶ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف شد و ۵۶۶ نفر در این خصوص دستگیر شدند.

کردلو با تاکید بر اینکه  ایجادآرامش و امنیت در جامعه از اهداف مهم پلیس  است، گفت: امروز پلیس با اقتدار تر از دیروز بر ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی توجه دارد و  نیروی انتظامی زنجان در حوزه پیشگیری، کشفیات، جرایم خشن، کاهش تصادفات رانندگی، اعمال قانون، مبارزه با مواد مخدر و باندهای قاچاق و سرقت ها، خوب عمل کرده است. 

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: مقابله و مبارزه با اراذل و اوباش، هنجارشکنان اجتماعی و اخلاقی، قاچاقچیان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان و پاکسازی مناطق آسیب پذیر از برنامه‌های مهم نیروی انتظامی استان زنجان است.

کردلو  با اشاره به اینکه خوشبختانه استان زنجان در بحث وقوع سرقت در سطح کشور وضعیت خوبی دارد، گفت: کمترین وقوع سرقت در سطح کشور را به خود اختصاص داده است و جزو استانهای امن کشور است. 

کد خبر 4145851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha