حمله نظامیان آل خلیفه به ۲۰ منزل شهروندان بحرینی طی ۳ روز گذشته

حمله نظامیان آل خلیفه به ۲۰ منزل شهروندان بحرینی طی ۳ روز گذشته

تنها طی ۳ روز گذشته در بحرین ۲۰ منزل مورد هجوم نیروهای امنیتی قرار گرفته و ۱۷ نفر بازداشت شده اند که ۴ نفر از آنان از زوار اربعین بوده اند که درحین بازگشت به بحرین بازداشت شده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تنها در طی ۳ روز گذشته در بحرین ۲۰ منزل مورد هجوم نیروهای امنیتی قرار گرفته و ۱۷ نفر بازداشت شده اند که ۴ نفر از آنان از زوار اربعین بوده اند که درحین بازگشت به بحرین بازداشت شده اند.

انجمن حقوق بشر بحرین (BFHR) روز چهارشنبه اعلام کرد که این انجمن طی سه روز گذشته (۱۲ تا ۱۴ اکتبر) ۲۰ مورد هجوم نیروهای امنیتی به منازل مردم در ۸ منطقه از بحرین را ثبت نموده است.

این انجمن همچنین افزوده است سخت گیری بر شهروندانی که از خارج وارد بحرین می شوند همچنان ادامه داشته و در طی این مدت ۴ تن از زوار اربعین در حین بازگشت از سفر زیارتی در عراق در ورودی مرزی پل ملک فهد بازداشت شده اند.

انجمن حقوق بشر بحرین مجموع افراد بازداشت شده در طول این سه روز را ۲۰ نفر اعلام نموده و تاکید کرده است هجوم به منازل مردم در ساعات نیمه شب و بازداشت خود سرانه افراد در نیمه شب با هدف ایجاد ترس و وحشت در بین شهروندان صورت می گیرد که ناشی از عدم وجود سیستم بازخواست و پیگردِ نیروهای امنیتی بحرین است‌.

کد خبر 4146297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha