۲۵ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۱۷

مدیرکل تأمین اجتماعی استان زنجان خبر داد:

پوشش ۱۰۸ هزار نفری بیمه اجباری تأمین اجتماعی در استان زنجان

پوشش ۱۰۸ هزار نفری بیمه اجباری تأمین اجتماعی در استان زنجان

زنجان- مدیرکل تأمین اجتماعی استان زنجان گفت: در پایان شهریور ماه سال جاری، تعداد بیمه شدگان اجباری تأمین اجتماعی در این استان به ۱۰۸ هزار و ۶۳۲ نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از استانداری زنجان، مسعود علیاری در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان، با بیان اینکه این میزان بیمه شده، بالاترین پوشش بیمه‌ای استان بوده است، اظهار کرد: این میزان بیمه شده اجباری در استان، در حالی ثبت شده است که پیش بینی می‌شود در نیمه دوم سال جاری، این رقم افزایش یافته و رشد بیشتری داشته باشد.

وی از ثبت بالاترین عدد بیمه اجباری در استان خبر داد و گفت: در پایان شهریور ماه سال جاری، تعداد بیمه شدگان اجباری تأمین اجتماعی در استان به ۱۰۸ هزار و ۶۳۲ نفر رسید.

علیاری به بخشودگی جرائم بیمه‌ای واحدهای تولیدی اشاره کرد و افزود: در این زمینه، یک هزار و ۱۸ کارگاه تولیدی به میزان ۱۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، از بخشودگی جرائم بیمه‌ای بهره‌مند شدند و ۳۵ میلیارد تومان از این بدهی‌ها نیز تقسیط شد.

ناصر فغفوری با بیان اینکه عملکرد استان در تحقق مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مناسب بوده است، افزود: در این زمینه، استان زنجان رتبه دوم کشور بعد از استان اصفهان با ۸۸.۵ درصد تحقق مصوبات این کارگروه را کسب کرده است.

کد خبر 4146374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha