۲۵ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۳۰

با سخنرانی لیزا شاپیرو؛

سمینار فلسفه ابتدایی مدرن در کانادا برگزار می‌شود

سمینار فلسفه ابتدایی مدرن در کانادا برگزار می‌شود

سمینار فلسفه ابتدایی مدرن غرب و شمال غربی کانادا در ۲-۴ مارس ۲۰۱۸ در دانشگاه واشنگین، سیاتل آمریکا برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سمینار فلسفه ابتدایی مدرن غرب و شمال غربی کانادا در ۲-۴ مارس ۲۰۱۸ در دانشگاه واشنگین، سیاتل آمریکا برگزار می‌شود.

محور کلی موضوع، فلسفه قرن هفدهم و هجدهم می‌باشد. لیزا شاپیرو از دانشگاه سیمون فریزر سخنران اصلی خواهد بود. همانند سایر سمینارهایی که در عرصه فلسفه مدرن برگزار شده، مقالاتی درباره هر موضوعی در فلسفه مدرن (تقریبا از دوره مونتین تا کانت) پذیرفته می‌شود. در این رابطه مقالاتی که مباحثات جدید، یا موضوعات مکرر مورد بحث، زمینه‌ها و رویکردهای انتقادی به تاریخ فلسفه مدرن، را دارند در اولویت می‌باشند.

علاقمندان و فارغ‌التحصیلان این حوزه می‌توانند خلاصه‌ای از مقاله خود را تا ۲۰ نوامبر ۲۰۱۷ ارسال نمایند. خلاصه های ارسال شده توسط گروهی از اعضای هیئت علمی از دانشگاه‌های سراسر منطقه مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد. خلاصه‌ها نباید بیش از ۶۰۰ کلمه باشد.

خلاصه ها نباید حاوی اطلاعات شناسایی باشند، که باید در یک صفحه جداگانه نمایش داده شود. ترجیح بر این است که خلاصه ها با پیوست در قالب PDF به صورت الکترونیکی به آدرس ذکر شده ارسال شوند: مایکل روسنتال ( (rosentha@uw.edu

حضور برای علاقمندان رایگان است. لازم به ذکر است که هیچ گونه کمک مالی برای حمایت از هزینه‌های سفر و محل اقامت ارائه نمی‌شود.

کد خبر 4146503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha