۲۵ آبان ۱۳۹۶، ۱۵:۰۸

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی:

۶اکیپ عملیاتی توزیع نیروی برق آذربایجان غربی به کرمانشاه اعزام شد

۶اکیپ عملیاتی توزیع نیروی برق آذربایجان غربی به کرمانشاه اعزام شد

ارومیه - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از اعزام شش اکیپ عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان به کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر حسن بلگو ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اقدامات این شرکت در راستای امداد رسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه افزود: حدود ۳۰ نفر در قالب شش تیم عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق برای کمک به امر امدادرسانی از این استان به کرمانشاه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با توجه به نیاز جدی برای برقراری انرژی های زیرساختی از جمله برق و لزوم تعمیرات تاسیسات آسیب دیده توزیع برق در استان کرمانشاه این اکیپ های عملیاتی با تجهیزات کامل به مناطق زلزله زده این استان اعزام شده است تا به نیروهای شرکت برق این استان کمک کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ادامه داد: این اکیپ ها به همراه کلیه تجهیزات مورد نیاز از جمله یک دستگاه جرثقیل و بالابر و ۶ خودروی اکیپ عملیات، راهی مناطق آسیب دیده شدند.

وی افزود: به دنبال وقوع زلزله، تمام اکیپ های آذربایجان غربی از ساعت های اولیه در آماده باش بودند ولی مشکل خاصی در این مدت مشاهده نشده است.

حسن بکلو گفت: کمک به هموطنان آسیب دیده وظیفه دینی و شغلی ماست و با تمام قوا و امکانات در حل مشکل برق رسانی به مناطق بی برق از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنیم.

زمین لرزه شدیدی ساعت ۲۱:۴۸ شامگاه یکشنبه ۲۱ آبان ۹۶ با قدرت ۷.۳ درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای ۹.۳۳ کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.

این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شده آسیب های زیادی در استان های کرمانشاه و ایلام به بار آورده و تاکنون حدود ۳۰۰ پس لرزه داشته است.

یک بالگرد، یک دستگاه مینی بوس، ۲ دستگاه آمبولانس، ۲ دستگاه تویوتا هایلوکس امدادی و ۱۲ دستگاه خودروهای اسکانیا، ایسوزو، تویوتا و خودروی امداد و نجات در همان ساعات اولیه زلزله از آذربایجان غربی به منطقه خسارت دیده اعزام شده است.

کد خبر 4146718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha