۲۷ آبان ۱۳۹۶، ۱۶:۰۹

سرپرست شهرداری گلستان:

رودخانه «شادچای» در حوزه گلستان سامان دهی می شود

رودخانه «شادچای» در حوزه گلستان سامان دهی می شود

بهارستان- سرپرست شهرداری گلستان از سامان دهی رودخانه شادچای بین ۱۰ متری چهارم تا انتهای «میمنت آباد» خبر داد.

به گزارش  خبرنگار مهر؛  علیرضا عرب بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: طی ۳ ماه گذشته برنامه های مختلفی در زمینه های گوناگون عمرانی، خدمات شهری، رفاهی، اجتماعی و ... در شهر گلستان در حال اجرا است که از مهم ترین آن ها می توان به اجرای پارک قابل افتتاح رودکنار شادچای، پل زیرگذر سه راهی آدران، مجموعه ورزشی و استخر قلعه میر، زور خانه ورزش های پهلوانی و باستانی، ساماندهی رودخانه شادچای بین ۱۰ متری چهارم تا انتهای میمنت آباد، پل زیرگذر سه راهی آدران، جدول گذاری، خشکه چینی و  آسفالت گسترده در سطح شهر، ادامه ساماندهی کانال سیاب و... اشاره کرد.

سرپرست شهرداری گلستان با اشاره به ارائه خدمات بهینه توسط شهرداری به شهروندان اظهار داشت: شهردای گلستان با حمایت شورای اسلامی شهر خود را خدمتگزار مردم می داند و علاوه بر تکریم ارباب رجوع  ارائه خدمات بهینه و مطلوب، به تعریف و اجرای چندین پروژه همت گماشته است.

وی خاطر نشان ساخت: استمرار و ارتباط بیشتر خدمات رسانی به شهروندان با  بهره گیری از توان و پتانسیل های بالقوه شهرداری و شورای اسلامی شهر در اداره امور شهر است که از این رو مجموعه مسئولان شهری گلستان تمام وقت، آماده پذیرش و رتق و فتق امور شهروندان و رسیدگی به نیاز ها و خواسته های شهروندان خواهد بود.

سرپرست شهرداری گلستان در پایان اضافه کرد: مدیریت هر شهر به سه عنصر شهر، شهروندان و شهرداری بستگی دارد، تعامل دو سویه و مستقیم بین شهروندان و شهرداری موجب ایجاد مشارکت می شود و هر اندازه مشارکت مردم در اداره شهر بیشتر شود، حس تعلق آنان به شهر نیز افزایش می یابد.

کد خبر 4148156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha