۱۱ آذر ۱۳۸۵، ۱۲:۵۰

در هفته پانزدهم بوندس لیگا دو بدست آمد؛

شکست کوبلنز در حضور 19 دقیقه ای فریدون زندی

شکست کوبلنز در حضور 19 دقیقه ای فریدون زندی

تیم فوتبال کوبلنز در حالیکه فریدون زندی را در 19 دقیقه پایانی بازی در اختیار داشت با سه گل مغلوب مهمان خود هانزاروستوک شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در آغاز دیدارهای هفته پانزدهم مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم باشگاههای آلمان بوندس لیگا - 2 شب گذشته تیم فوتبال کوبلنز در خانه پذیرای هانزاروستوک بود و برابر این تیم مدعی تن به شکست 3 برصفر داد. 

دراین بازی که نیمه نخست آن با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید،هانزاروستوک بازی زیبایی را در چهل و پنج دقیقه دوم به معرض نمایش گذاشت و مزد این بازی تماشایی را با 3 گل دریافت داشت.

ابتدا در دقیقه 55 انریکو کرن دروازه میزبان را برای نخستین بار گشود. پس از این گل کوبلنز با حملات پرتعداد به دنبال زدن گل تساوی بود و حتی فریدون زندی نیز در دقیقه 71 به جای آنتونی تی کا وارد میدان شد تا شاید توان تهاجمی این تیم بیشتر شود، اما بر خلاف جریان بازی این تیم هانزاروستوک بود که به گل رسید. پنج دقیقه پس از ورود زندی به زمین کریستین راهن برای مرتبه دوم دروازه کوبلنز را گشود و پیروزی تیمش راتا اندازه ای مسجل ساخت. در ادامه حملات پراکنده یاران زندی راهی به دروازه مهمان نیافت و این تیم نه تنها به گل نرسید بلکه برای مرتبه سوم مقابل هانزاروستوک تسلیم شد. در دقیقه 1+90 استفان باینلیشبرای سومین بار تور دروازه کوبلنز را به لرزه درآورد و پیروزی 3 بر صفر را به تیمش هدیه کرد. با این نتیجه هانزاروستوک 35 امتیازی شد و به صدر جدول رده بندی صعود کرد. کوبلنز نیز با 19 امتیاز در رده نهم باقی ماند.

کد خبر 414941

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha