۱ آذر ۱۳۹۶، ۱۴:۰۷

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن:

اختتامیه جام باشگاه های «کتابخوانی» در شهرستان فومن برگزار می شود

اختتامیه جام باشگاه های «کتابخوانی» در شهرستان فومن برگزار می شود

فومن- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن از برگزاری مراسم اختتامیه جام باشگاه های کتابخوانی در بخش ها و رشته های مختلف در این شهرستان خبرداد.

یوسف  نیک  انجام در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مجموعه کارگاه آموزشی در سطح استان گیلان، اظهار کرد: افراد واجد صلاحیت و علاقمند به سازماندهی و مدیریت باشگاه‌ها در این کارگاه‌ها شرکت و علاوه بر آشنایی با اصول سازماندهی باشگاه و هدایت آن، با روش‌های استاندارد ترویج کتابخوانی و همچنین نقد و ارزیابی کتاب آشنا شدند.

وی به برگزاری اختتامیه جام باشگاه های کتاب خوانی شهرستان فومن اشاره کرد و افزود: این مراسم روز پنجشنبه دوم آذر ماه جاری ساعت ١٠ صبح  در سالن شهدای خدمتگزار مجتمع فرهنگی و هنری سیدالشهدای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با بیان اینکه این شهرستان شش باشگاه فعال کتابخوانی سال جاری دارد، گفت: امیدواریم در سال آتی بتوانیم بر تعداد این باشگاه افزوده و  در بخش های مختلف در حوزه کتابخوانی فعالیت کنیم.

نیک انجام تصریح کرد: در طول برگزاری مراسم اختتامیه از  باشگاه های  برتر در رشته های فیلم موبایلی، شاهنامه خوانی، اقدام پژوهی، قصه گویی، خلاصه نویسی کتاب و نامه ای به نویسنده و مربیان برتر تجلیل و تقدیر شود.

کد خبر 4151982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha