۱ آذر ۱۳۹۶، ۱۳:۵۵

نایب رئیس اتاق بارزگانی اصفهان خبر داد:

استخدام‌ نیروی انسانی براساس مشاوره روان تنی در بنگاه‌های اقتصادی

استخدام‌ نیروی انسانی براساس مشاوره روان تنی در بنگاه‌های اقتصادی

اصفهان - نایب رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: از فعالان اقتصادی خواسته شد که استخدام های خود را بر مبنای مشاوره روان تنی از افراد انجام دهند.

مصطفی رناسی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در ابتدای سال نشستی با اعضای هیئت علمی دانشکده روانشناسی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان داشتیم و مقرر شد که مشاوره روان تنی به تمامی اعضا داده شود.

وی بیان داشت: لازم است که فعالان اقتصادی از مشاوران روان تنی و روانشناسی برای استخدام نیروی انسانی خود استفاده کننده و افرادی را به کار بگیرند که مطمئن به سلامتی روان تنی آنها باشند.

نایب رئیس اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: در همین راستا کرسی روان تنی در قالب ارائه خدمات مشاوره و برگزاری دوره های آموزشی برای فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی اصفهان راه اندازی می شود.

وی گفت: این کرسی با هدف ارایه خدمت به فعالان اقتصادی و همچنین ارائه مشاوره به جوانانی که خواستار آغاز یک فعالیت اقتصادی هستند، راه‌اندازی می شود.

رناسی اضافه کرد: شناسایی شخصیت و میزان توانایی افراد متقاضی به کار با مشاوره روان تنی می‌تواند در انتخاب نیروی انسانی مورد نیاز بنگاه ها به مدیران کمک کند.

وی اظهار داشت: ریشه برخی از  مسائل پیش روی فعالان اقتصادی به مسائل روان تنی از جمله خانواده، همکاران، محیط کار و جامعه بر می‌گردد و استفاده از مشاوران روان شناسی و روان تنی می تواند برای حل مسائل به فعالان اقتصادی کمک کند.

کد خبر 4151986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha