۱ آذر ۱۳۹۶، ۱۵:۲۳

پیام تبریک رییس سازمان حج و زیارت به مناسبت شکست داعش

پیام تبریک رییس سازمان حج و زیارت به مناسبت شکست داعش

در پی اعلام شکست نیروهای تکفیری صهیونیستی داعش در منطقه، رییس سازمان حج و زیارت طی پیامی این پیروزی بزرگ را به رهبر معظم انقلاب و امت شهید پرور تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی اعلام شکست نیروهای تکفیری صهیونیستی داعش در منطقه، رییس سازمان حج و زیارت طی پیامی این پیروزی بزرگ را به رهبر معظم انقلاب و امت شهیدپرور تبریک گفت.

در این پیام ضمن ابراز خرسندی از پیروزی محور مقاومت به رهبری و فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی در برابر جبهه تکفیر آمده است؛ این پیروزی بزرگ که با جانفشانی های فداکارانه رزمندگان جان بر کف در جبهه مقاومت حاصل شد، نشان داد؛ اتحاد امت مومن قادر خواهد بود هرگونه توطئه دشمنان اسلام ناب را در نطفه خفه سازد.

رئیس سازمان حج و زیارت رشادتها و ایثارگری های سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، یاد و خاطره دهها شهید مبارزه با داعشیان وابسته به جبهه تکفیری و صهیونیسم را گرامی داشت و برای آن پیشتازان عرصه جهاد و شهادت آرزوی غفران و علو درجات خواستار شد.

حمید محمدی در این پیام ابراز امیدواری کرده است؛ با پیروزی های رزمندگان مقاومت در برابر وابستگان به استکبار جهانی، سرزمین های اسلامی بیش از گذشته شاهد آرامش، ثبات و زندگی عزتمند برای مسلمین و پیروان سایر ادیان الهی باشد.

کد خبر 4152073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha