۴ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۳۹

در میان استقبال پرشور مردم:

پیکر پاک و مطهر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وارد سیستان وبلوچستان شد

پیکر پاک و مطهر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وارد سیستان وبلوچستان شد

زاهدان - پیکر پاک و مطهر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس صبح امروز در میان استقبال جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم شیعه و سنی استان از طریق فرودگاه زاهدان وارد سیستان و بلوچستان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با ایام شهادت امام حسن عسکری(ع)، استان سیستان و بلوچستان میزبان پیکر پاک و مطهر ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس است که پیکر مطهر هر دو شهید گلگون کفن در زاهدان تشییع و خاکسپاری می‌شود.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: پیکر مطهر این ۲ شهید گمنام ظهر روز دوشنبه ششم آذرماه از مسجد «ابوذر غفاری» واقع در محله «رسالت» شهر زاهدان تشییع می شود.

سرهنگ حمزه دهقان افزود: یکی از این شهدا نوجوانی ۱۷ ساله است که ۲۰ تیرماه سال ۶۱ در عملیات «رمضان» به شهادت رسیده و دیگری شهیدی ۲۰ ساله از شهدای قواص است که ۴ دی‌ماه سال ۶۵ در عملیات «کربلای ۴» در جزیره «ام الرصاص» به شهادت رسیده‌ است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۰۷ شهید گمنام در ۴۶ نقطه استان سیستان و بلوچستان داریم، خاطر نشان کرد: خاکسپاری شهدا برکات زیادی دارد و زمینه برقراری ارتباط شهدا با جامعه و به ویژه نوجوانان و جوانان را فراهم می‌کند.

کد خبر 4154060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha