۱۲ آذر ۱۳۸۵، ۱۴:۲۳

فیلم سینمایی "سکوت" دوبله می شود

فیلم سینمایی "سکوت" دوبله می شود

فیلم سینمایی "سکوت" به کارگردانی محمد رضا آهنج در مرحله دوبله و صداگذاری است.

سید امیر پروین حسینی، تهیه کننده این فیلم در گفتگو با خبرنگار مهر راجع به روند تولید این اثر گفت: "تدوین این فیلم زیر نظر مهرداد خوشبخت به پایان رسیده و در حال حاضر فیلم در اختیار نصرالله مدقالچی به عنوان مدیر دوبلاژ قرار گرفته تا به فارسی دوبله شود. فیلم با استفاده از بازیگران عرب و ایرانی ساخته شده، اما بازیگران فیلم به زبان انگلیسی صحبت کرده اند. به همین دلیل برنامه ریزی دوبله و صداگذاری نهایی فیلم حدود یک ماه طول می کشد."


نمایی از فیلم سینمایی "سکوت"

فیلم سینمایی "سکوت" که بر مبنای فیلمنامه ای از فرهاد توحیدی ساخته شده، به مساله حمله امریکا به کشور عراق می پردازد. داستان فیلم درباره گروهی از پزشکان بدون مرز است که همراه با یک پزشک عراقی، ناخواسته شاهد ترور جمعی از عراقیهای بی دفاع هستند. اتفاقات فیلم در شهرهای بغداد و نجف می گذرد.

در این فیلم که از بازیگران شناخته شده عراقی در کنار تعدادی از بازیگران ایرانی استفاده شده، مرتضی سعدی، عبدالستار البصری، الهام چاسبی، تینا قطبی، امیر محمد زند، حسین توشه، آرش تاج، حمید صبوری زاده، مسعود جلالی، یوسف زقور زاده، علی سهیم پور، شآرمان گله داری، محمد سلیمانپور، عبدالرضا کاظمی یوسف ندیرانی، زهرا نصاری فرد، سحر نصاری، خداداد مجلسی و پیمان رجبی نقش آفرینی می کنند.

همچنین سید ابوالقاسم حسینی مدیر تولید، حسین روح پروری طراح صحنه و لباس، فرهاد مافی مدیر فیلمبرداری، حسین بشاش  صدابرداری، بهنام صبوحی  آهنگساز، بهروز شهامت  صداگذاری و میکس، علاء الدین پژهان، پژمان فخاریان، مسعود سعادتمند  مسوول جلوه های ویژه رایانه ای و شیرین پارسا و عیدان گوبانی  مترجمان این فیلم هستند.

فیلم سینمایی " سکوت " که به سفارش شبکه برون مرزی الکوثر ساخته شده، برای حضور در جشنواره فیلم فجر امسال آماده می شود.

کد خبر 415571

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha