۵ آذر ۱۳۹۶، ۱۵:۳۷

وزیر ارتباطات در دیداری مشترک؛

اشتغال موضوع مهمی برای کشور است/تلاش برای ایجاد بسترهای شغلی

اشتغال موضوع مهمی برای کشور است/تلاش برای ایجاد بسترهای شغلی

کرج - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیداری مشترک با استاندار البرز گفت: اشتغال موضوع مهمی برای کشور است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی نجفی استاندار البرز به همراه محمدجواد کولیوند و عزیز اکبریان نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در دیداری مشترک با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بر گسترش همکاری‌های مشترک با رویکرد اقتصاد مقاومتی و اشتغال پایدار در استان البرز تأکید کردند.

در این نشست مشترک از ظرفیت فرودگاه پیام به‌عنوان یکی از مراکز اصلی زیرساخت ارتباطات در کشور یاد شد و ازآنجایی‌که وزیر ارتباطات معین استان البرز در حوزه اقتصاد مقاومتی است، توسعه همکاری‌ها و حمایت‌های این وزارتخانه مورد تأکید قرار گرفت.

استاندار البرز بابیان اینکه ظرفیت‌های بخش کشاورزی استان البرز بالا است، گفت: در حال برنامه‌ریزی برای دستیابی به جایگاه مطلوب در حوزه تولیدات کیفی محصولات کشاورزی هستیم.

ضرورت اجرای طرح‌های اقتصادی  با مشارکت سرمایه‌گذاری داخلی و خصوصی کشور نیز از دیگر موضوعات محوری در این نشست بشمار می‌رفت.

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نیز با تأیید و استقبال از نکات طرح‌شده از سوی استاندار البرز در حوزه اشتغال‌زایی، گفت: اشتغال موضوع مهمی برای کل کشور است و در حوزه ارتباطات نیز در تلاش برای ایجاد بسترهای شغلی هستیم.

بهره‌مندی از ظرفیت بخش کشاورزی استان متناسبت با موقعیت اقلیمی و جغرافیایی برای احصاء فرصت‌های شغلی، استفاده از ظرفیت مراکز علمی و تحقیقاتی ملی مستقر در استان البرز ازجمله محورهای مذاکرات مشترک مسئولان استان البرز با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بود.

استاندار البرز در پایان این دیدار از وزیر ارتباطات دعوت به عمل آورد تا سفری یک‌روزه به استان البرز داشته باشد.

گفتنی است؛ این دیدار در ساختمان شماره پنج وزارت ارتباطات انجام شد.

کد خبر 4155725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha