۷ آذر ۱۳۹۶، ۱۴:۰۲

وزیر بهداشت عنوان کرد:

باید از معارف قرآنی درس بگیریم

باید از معارف قرآنی درس بگیریم

وزیر بهداشت گفت: آرزو می‌کنم بیشتر مانوس با قرآن باشیم و از معارف قرآنی درس بگیریم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت، دکتر سید حسن هاشمی در مراسم افتتاحیه سی و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان کشور با تقدیر از داوود میرباقری کارگردان اظهار داشت: هر کس موقعیت بالاتری داشته باشد مسئولیت بیشتری هم دارد از این رو مسئولان کشور در قبال این موضوع مسئولیت سنگین‌ترین به عهده دارند.

وزیر بهداشت با ابراز امیدواری از اینکه قرآن در زندگی مردم و در عرصه جامعه حضور پررنگ‌تری داشته باشد، گفت: خوشبختانه قرآن پس از انقلاب اسلامی از محجوریت مزمن گذشته، خارج شد و قرار شد که به عرصه زندگی مردم و به صحنه سیاست و اجتماع بازگردد که به نیکوترین وجه بتوان آن را به تصویر کشید، که این موضوع را در کار زیبای امام علی (ع) به خوبی شاهد بودیم.

هاشمی که در مراسم تقدیر از داوود میرباقری کارگردان آثار دینی سخنرانی می‌کرد، اظهار داشت: جناب میرباقری بخشی از اسلام ناب را به تصویر کشید و آثار بسیار اثرگذار و ماندگاری خلق کرد.

وزیر بهداشت اضافه کرد: به عنوان یک ایرانی و یک مسلمان دست ایشان را می‌بوسم و منتظر کار زیبایشان درباره شخصیت سلمان فارسی هستیم که در دوران انقلاب از برجستگان صدر اسلام بود که همه افتخار می‌کردیم سیره آن عزیز را در زندگی شخصی و اجتماعی خود دنبال کنیم.

وی با یادآوری آثار ماندگار میرباقری در حوزه دینی، اظهار داشت: خاطرات ماندگاری از برنامه‌های زیبایی که استاد میرباقری به یادگار گذاشته برای همیشه در ذهن خود زنده نگه می‌داریم و به خاطر همه تلاش‌ها و زحماتشان در این عرصه از ایشان سپاسگزاریم و آرزومند سلامتی و پایداری این هنرمند کشورمان هستیم.

هاشمی با اشاره به اینکه جمع حاضر بخشی از ۳۳۰ هزار نفری هستند که در دانشگاه‌ها به فعالیت قرآنی علاقه دارند، اظهار داشت: امروز وزارت بهداشت افتخار میزبانی نمایندگانی از همه گروه‌های مختلف دانشجویی و دانشگاهی را دارد. آرزو می‌کنم بیشتر مانوس با قرآن باشیم و از معارف قرآنی درس بگیریم.

کد خبر 4157065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha