۱۱ آذر ۱۳۹۶، ۱۵:۲۶

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:

بنیاد شهید و ایثارگران جای ضابطه و برخورد اداری نیست

بنیاد شهید و ایثارگران جای ضابطه و برخورد اداری نیست

مشهد- نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: بنیاد شهید و ایثارگران جای ضابطه و برخورد اداری نیست چون مراجعه کنندگان آن از طیف خاصی هستند و تحمل برخی برخورد ها را ندارند.

به گزارش خبرنگارمهر،  آیت الله سید احمد  علم الهدی ظهر شنبه در دیدار با مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی اظهار کرد: خدمت به جامعه ایثارگری در این استان خدمت به امام رضا(ع) است و امیدواریم این خدمات مورد نظر این امام همام واقع شود.

وی افزود: مشکل  خدمت رسانی عمده ما در خراسان رضوی مربوط به جانبازان است، خانواده شهدا مشکلاتشان مشخص است و مشکل خاص و بحرانی نداریم و عمده مشکل مربوط به اشتغال فرزندان شهدا است.

امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه مشکل ما در جانبازان بسیار زیاد است و برخورد مناسب با جانبازان در بنیاد صورت نمی گرفت، گفت: گاهی این برخورد ها وخیم و زننده می شد و آقای عابدی مقدم چون جانباز بودند بادرک خوب این مسائل خوب عمل می کرد. بخشی از مشکلات ما در این حوزه فرهنگی است، برخی جانبازان ما روحیه روزهای اول مبارزاتی شان عوض شده است.

وی ادامه داد: برخی از جانبازان با گذشت زمان وضعشان بدتر شده و با ١٥ یا ٢٥ درصد جانبازی با گذشت زمان دچار عوارض شیمیایی یا بعضا موجی شده اند در صورتی که در جوانی که درصد جانبازی به آنها تعلق گرفت این عوارض را نداشتند.

علم الهدی تاکید کرد: بهتر بود از خود جانبازان در کارکنان بنیاد شهید و ایثارگران استفاده می شد تا درد این مراجعه کننده ها را بهتر متوجه می شدند.

وی تصریح کرد: مسئله مراکز نگهداری جانبازان هم مهم است چون این آسایشگاه ها به اندازه محدودی پاسخگوی عزیزان جانباز است در صورتی که برخی از این عزیزان از خانه و زندگی خود سرخورده شده اند.

عضو مجلس خبرگان خاطرنشان کرد: بنیاد شهید و ایثارگران جای ضابطه و برخورد اداری نیست چون مراجعه کنندگان آن از طیف خاصی هستند و تحمل برخی برخورد ها با آنها را ندارند و باید سر موضوعات مربوطه توجیه شوند.

کد خبر 4160695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha