۱۲ آذر ۱۳۹۶، ۱۴:۰۸

فرماندار خمین عنوان کرد؛

لزوم گسترش فعالیت های قرآنی در زادگاه بنیان گذار انقلاب

لزوم گسترش فعالیت های قرآنی در زادگاه بنیان گذار انقلاب

خمین- فرماندار شهرستان خمین گفت: ظرفیت های لازم در شهرستان خمین برای ارتقای فرهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی فراهم است و مسئولان مرتبط بایستی این مهم را با جدیت دنبال کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی ساداتی روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه رییس دانشکده علوم قرآنی خمین اظهار داشت: اعتبارات طرح توسعه دانشکده های شهرستان خمین تخصیص یافته است و مسئولان در یک بستر مناسب همراهی و همدلی زمینه ارتقا و تعالی هر چه بیشتر دانشکده علوم قرآنی را فراهم کنند.

فرماندار شهرستان خمین ادامه داد: دانشکده علوم قرآنی خواستگاه فرهنگ و معنویت نسل امروز جامعه است و با فراهم کردن امکانات و ظرفیت های لازم و رفع مشکلات این حوزه تلاش می شود تا با جذب هرچه بیشتر  دانشجویان و تحصیل در مراکز قرآنی و دینی به ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی بپردازیم.

در این مراسم همچنین، حجت الاسلام عیسی ساجدی فرد، رییس جدید دانشکده علوم قرآنی خمین بیان کرد: «ما می توانیم» واژه مورد نظر مقام معظم رهبری و امام راحل است که در زادگاه ایشان شهرستان خمین بایستی این واژه عملیاتی شود.

وی تصریح کرد: امروز جهان تشنه معنویت است و تحصیل در رشته های قرآنی زمینه ترویج فرهنگ و پیام قرآنی را در سراسر جهان فراهم می کند.

رییس جدید دانشکده علوم قرآنی خمین خاطر نشان کرد : در زمان کنونی قرآن مهجور مانده و آن طور که شایسته می باشد اثرات عملی آن در جامعه نمایان نشده است.

ساجدی فرد ادامه داد: دانشجویان و مسئولان با عنایت ویژه به کلمه مقدس قرآن و به عنوان سربازان فرهنگی جامعه و امانت داران قرآن بایستی رسالت مهم قرآنی را ترویج و توسعه قرار دهند چراکه امروز با سرنگونی داعش، ثابت شده که حق با اسلام و مسلمین است.

کد خبر 4161860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha