۱۲ آذر ۱۳۹۶، ۱۷:۲۰

رئیس جمهور در سیستان و بلوچستان:

۲۴ طرح و پروژه در سفر به سیستان و بلوچستان مورد تصویب قرار گرفت

۲۴ طرح و پروژه در سفر به سیستان و بلوچستان مورد تصویب قرار گرفت

چابهار - رئیس جمهور گفت: ۲۴ طرح و پروژه در سفر به سیستان و بلوچستان با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان مورد تصویب قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن روحانی عصر یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: برای من جای خرسندی بسیار است که اولین سفر استانی دولت دوازدهم از سیستان و بلوچستان آغاز شد.

وی افزود: در این سفر ۲۴ پروژه با اعتبار ۱۰۳۸ میلیارد تومان به تصویب رسید که ان شاء الله در سال های آینده این اعتبار به استان سیستان و بلوچستان اختصاص می یابد تا این طرح ها عملیاتی شود.

وی با اشاره به اینکه افتتاح فاز نخست طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار اقدام بسیار مهمی است، ادامه داد: برای استفاده از ظرفیت بندر چابهار باید توسعه آن را در دستور کار قرار دهیم که ایجاد بزرگراه‌ و راه آهن در دستور کار قرار دارد.

رئیس جمهور ادامه داد: رونق تجارت در استان سیستان و بلوچستان به توسعه منطقه آزاد و بازرچه های  مرزی وابسته است و بر اساس گزارش وزارت کشور دو بازارچه مرزی ما با دولت پاکستان باید فعال شود و در تلاشیم که در مجموع پنج بازارچه در استان سیستان و بلوچستان فعال شود.

وی با اشاره به وجود معضل حاشیه نشینی در استان سیستان و بلوچستان گفت: در خصوص مسائل مربوط به حاشیه نشینی اقدامات مختلفی توسط دولت برنامه ریزی شده است که به زودی اجرایی می شود.

کد خبر 4162162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha