۱۳ آذر ۱۳۹۶، ۱۸:۴۸

معاون ساماندهی امور جوانان عنوان کرد؛

سمن‌های جوانان پیشگامان مشارکت نهادمند اجتماعی و فعالیت داوطلبانه

سمن‌های جوانان پیشگامان مشارکت نهادمند اجتماعی و فعالیت داوطلبانه

معاون ساماندهی امور جوانان با صدور پیامی5دسامبر برابر با 14آذر روز جهانی داوطلبان را به سازمان های مردم نهاد جوانان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، متن پیام بدین شرح است:

در جهان امروز مشارکت اجتماعی نهادمند یکی از کارآمدترین انواع فعالیت داوطلبانه می باشد، این مدل از فعالیت اجتماعی سبب می شود تا جوانان بتوانند قسمتی از منافعی را که جامعه به آنها رسانده به جامعه برگردانند و در عین حال به مهارت آموزی اجتماعی بپردازند. جوانان ایرانی نیز با درک این ضرورت به عرصه فعالیت اجتماعی نهادمند در غالب سازمانهای مردم نهاد جوانان ورود کرده اند و با مقدم دانستن مسئولیت اجتماعی سرود زیبای همدلی را زمزمه می کنند.

فرصت را مغتنم شمرده و "روز جهانی داوطلبان" را به اعضای سازمانهای مردم نهاد جوانان صمیمانه تبریک گفته و از فعالیت های داوطلبانه آنها تقدیر می نمایم. سمن های جوانان پیشگامان مشارکت نهادمند اجتماعی و فعالیت داوطلبانه در ایران هستند و بر اساس احساس مسئولیت به میدان فعالیت های عام المنفعه و خدمت به همنوعان ورود کرده اند.

در حادثه زلزله کرمانشاه شکوه حضور سمن های جوانان را به نظاره نشستیم که چگونه عاشقانه به یاری هموطنان زلزله زده شتافتند و با ساماندهی خودجوش و خلاقانه کمک های ارسالی را به روستاهای زلزله زده رساندند وعطر تبسم خدا را به ناامیدان، هدیه کردند.

اگر چه شما نیازمند احسنت و مرحـبا نیسـتید! اما اگر به آیین حق شناسی، از بلندای همتتان نگوییم، بدهـکار جوانمردیتان خواهم بود.از این رو بار دیگر مراتب سپاس و قدردانی خویش را به این عزیزان ابراز و این قطعه زیبا از حکیم ابوالقاسم فردوسی را به شما تقدیم می کنم:

نباشد همی نیک و بد پایدار

همان به که نیکی بود یادگار

کد خبر 4163281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha