۱۴ آذر ۱۳۹۶، ۸:۲۲

وزیر ورزش و جوانان:

کمک به هیات های ورزشی استان کردستان چهار برابر می شود

کمک به هیات های ورزشی استان کردستان چهار برابر می شود

سنندج - وزیر ورزش و جوانان از افزایش چهاربرابری کمک های دولتی به هیات های ورزشی استان کردستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کردستان، استاندار کردستان و مدیرکل ورزش و جوانان این استان با وزیر ورزش و جوانان دیدار کردند.

در جریان این دیدار وزیر ورزش و جوانان در ادامه گفت: با توجه ارزیابی های صورت گرفته احداث و تکمیل این پروژه در حال حاضر یکی نیازهای اصلی استان کردستان به شمار می رود.

مسعود سلطانی فر افزود: با توجه به اولویت کردستان در سال جاری از محل اعتبارات ملی در راستای تکمیل و احداث سالن 6 هزار نفری سنندج کمک خواهد شد که بتوانیم تا هفته دولت سال آینده شاهد افتتاح و بهره برداری آن باشیم.
 وزیر ورزش و جوانان از افزایش چهار برابری کمک به هیأت های ورزشی استان خبر داد و گفت: در جهت توسعه ورزش قهرمانی و همگانی کردستان اعتبارات قابل توجهی را در نظر خواهیم گرفت.

وی گفت:‌ طبق بررسی های  وزارت ورزش و جوانان از وضعیت ورزش کشور به معاونین وزارتخانه تأکید شده که استان های کردستان، ایلام، سیستان و بلوچستان و خراسان شمالی را در بحث اعتبارات ورزشی و زیر ساختی به صورت ویژه بنگرند.

سلطانی فر در پایان گفت: به منظور ایجاد شور و نشاط و کمک به توسعه ورزش قهرمانی با فدراسیون های ورزشی مکاتبه خواهد شد که میزبانی مسابقات بین المللی ورزشی به استان های مرزی واگذار شود.

کد خبر 4163467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha