۱۴ آذر ۱۳۹۶، ۹:۵۷

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند:

تشکل‌های دینی مرکز نشر معارف اهل بیت (ع) هستند

تشکل‌های دینی مرکز نشر معارف اهل بیت (ع) هستند

نهاوند - رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند گفت: تشکل های دینی مرکز نشر معارف اهل بیت (ع) هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام موسی محبی صبح سه شنبه در جمع مدیران مراکز و موسسات قرآنی و مسئولان هیئات مذهبی نهاوند اظهارداشت: با برنامه ریزی و ساماندهی تشکل‌های دینی می توان این مراکز مذهبی را به مرکز نشر معارف اهل بیت (ع) تبدیل کرد.

وی با بیان اینکه مردم فهیم و ولایتمدار با عشقی که به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) و خاندان پاکش دارند با برپایی هیئات مذهبی اولین قدم برای توسعه فرهنگ دین، قرآن و اهل بیت(ع) را بر می‌دارند، گفت: باید با هدایت، نظارت و حمایت از این تشکل‌ها و ساماندهی فعالیت‌های آنان، هیئات مذهبی را در ادامه راه یاری کنیم تا بتوانند از این فرصت برای  نیل به اصلی ترین هدف که همانا نشر معارف خاندان عصمت و طهارت (ع) است استفاده کنند.

حجت‌الاسلام محبی با اشاره به اینکه توسعه فرهنگ دین، قرآن و اهل بیت (ع) در هیئات بدون حضور فعال روحانیون و کارشناسان مذهبی به انحراف کشیده خواهد شد، گفت: برهمین اساس به تمامی هیئات مذهبی توصیه شده‌ که از روحانی، استاد قرآن و مداح آموزش دیده و دارای کارت شناسایی از کانون مداحان استان به‌عنوان سه رکن اصلی هیئت استفاده کنند تا در برنامه ها با توفیق کامل بتوانند در خدمت توسعه و نشر فرهنگ دین باشند.

سبک زندگی نبوی در مساجد نهاوند تشریح می‌شود

مدیر تبلیغات اسلامی نهاوند ادامه داد: ۸۵ نفر از روحانیون در ایام هفته وحدت سبک زندگی نبوی را تشریح می‌کنند.

وی اظهار داشت: ۷۰ نفر از روحانیون و مبلغین دفتر تبلیغات اسلامی، روحانیون بومی، طرح هجرت، مستقر و خود استقرار برای تبلیغ ایام هفته وحدت به نقاط مختلف شهری و روستایی اعزام می شوند و در این مدت سبک زندگی نیوی برای جوانان و آحاد مردم در مساجد نهاوند تشریح خواهد شد.

وی افزود: فرایند اعزام و استقرار این مبلغان از ۱۰ آذرماه آغاز شده و در ۸۵ مسجد شهری و روستایی در بخش های مرکزی، زرین دشت، فیروزان و گیان و روستاهای تابعه مراسم‌ تبلیغی برگزارخواهد شد.

مدیر تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: فعالیت این مبلغان تا ۱۷ آذرماه در این شهرستان ادامه خواهد داشت.

کد خبر 4163495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha