۱۴ آذر ۱۳۹۶، ۱۶:۳۳

سرمربی پرسپولیس:

سپیدرود نشان داده که تیم سرسختی است

سپیدرود نشان داده که تیم سرسختی است

رشت- سرمربی پرسپولیس با اشاره به گلزنی تیم سپیدرود رشت حتی در بازی هایی که نتایج آن را واگذار کرده است ، گفت:سپیدرود نشان داده که تیم سرسختی است.

به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکوویچ در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیم های پرسپولیس و سپیدرود در ورزشگاه سردار جنگل رشت در هفته پانزدهم لیگ برتر اظهار کرد: اولین تیمی نیستیم که با شانس مسلم بُرد وارد رشت شده ایم.

وی با اشاره به آنالیز بازی های گذشته تیم فوتبال سپیدرود رشت، افزود: این تیم در تمام بازی های حتی بازی هایی که نتایج آن را واگذار کرده موفق به زدن گل شده است.

سرمربی پرسپولیس به غیبت برخی از بازیکنان خود اشاره کرد و گفت: تنها از بازیکنانم انتظار دارم آماده باشند.

وی با اشاره به عدم دریافت ابلاغ رسمی فدراسیون در رابطه با نحوه آماده سازی تیم ملی، خاطرنشان کرد: در مورد سایر تیم های لیگ برتر صحبتی ندارم، اما درحال حاضر وحید امیری در پرسپولیس از اینیستا و ژاوی آماده تر است.

ایوانکوویچ همچنین با بیان اینکه مهم ترین اولویت پرسپولیس بازی هجومی است، تصریح کرد: دنبال جذب «شایان مصلح» از نیم فصل گذشته بوده ایم و با توجه به لیگ یکی بودن این بازیکن، تعداد کافی بازی به او رسیده است.

وی هواداران را مهم ترین بخش فوتبال دانست و یادآورشد: بازی در جم مقابل پارس جنوبی هم بیش از نود درصد ورزشگاه متعلق به هواداران پارس جم بود.

کد خبر 4164292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha