۱۷ آذر ۱۳۹۶، ۱۵:۱۱

با حضور اقشار مختلف مردم:

تظاهرات ضدآمریکایی و ضدصهیونیستی در سیستان و بلوچستان برگزار شد

تظاهرات ضدآمریکایی و ضدصهیونیستی در سیستان و بلوچستان برگزار شد

زاهدان - تظاهرات ضدآمریکایی و ضدصهیونیستی پس از اقامه نماز جمعه با حضور اقشار مختلف مردم شیعه وسنی در ۳۰ نقطه استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اقشار مختلف مردم ولایتمدار استان سیستان و بلوچستان اعم از شیعه وسنی امروز پس از اقامه نماز جمعه در تظاهرات ضدآمریکایی و ضدصهیونیستی شرکت کردند.

مردم بصیر و ولایتمدار سیستان و بلوچستان امروز بار دیگر در ۳۰ نقطه جمعیتی این استان گرد هم جمع شدند تا بار دیگر خشم و نفرت خود را از جنایات رژیم اشغالگر قدس و همچنین مهمترین حامی آن یعنی آمریکای جنایتکار اعلام کنند.

مردم استان سیستان و بلوچستان اعم از شیعه و سنی امروز بار دیگر با وحدت و یکدلی با یکدیگر هم صدا شدند تا با شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» خشم و انزجار خود را از مستکبران جهان به نمایش بگذارند.

مردم بصیر سیستان و بلوچستان با حضور در این راهپیمایی تاکید کردند که هرگز اجازه نخواهند داد که نخستین قبله مسلمانان از جهان اسلام جدا شود و حتی اگر لازم شود در این راه جان خود را هم فدا می کنند.

بر اساس این گزارش گروه های مختلف مردم بصیر استان سیستان و بلوچستان در پایان این مراسم با قرائت قطعنامه، آمریکا را شیطان بزرگ و عامل اصلی ناامنی و جنگ در منطقه و جهان دانستند و از کشورهای جهان اسلام و دیگر جوامع آزاده و حق‌طلب خواستند تا با اتخاذ مواضع قاطعانه و هوشمندانه این توطئه شوم و شیطانی را خنثی کنند.

کد خبر 4165991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha