۱۸ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۹

کتاب «در جستجوی حقیقت» منتشر شد

کتاب «در جستجوی حقیقت» منتشر شد

بهارستان- کتاب «در جستجوی حقیقت» به قلم حمید دهقانی با موضوع پاسخ گویی به شبهات و القائات غلط منتشر شد.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: «در جستجوی حقیقت» با موضوع عرصه‌های تهدید جنگ نرم دشمنان به‌ خصوص در حوزه پاسخ گویی به شبهات و القائات غلط، با قلم حمید دهقانی پس از ۵ سال نگارش شده و با مجوز وزارت ارشاد  در  ۸۳۲ صفحه (دو جلدی که در یک مجلد گرد آمده) به چاپ رسید.

این کتاب، داستان جوانی با نام سلمان است، که با یک مرد فرهیخته با نام آقا هادی، آشنا می شود و در مدت پنج روزی که مهمان او است، درباره صفحات مهم تاریخ اسلام و نیز پیرامون عقاید، اعمال و رفتار و تفکرات دینی شیعیان امام علی(ع)، از آقا هادی سؤالاتی می پرسد و پاسخ هایی مستدل از قرآن کریم و روایات نبوی و ... دریافت می کند.

در این میان، آقا هادی، برای پاسخ دادن به سوالات،اشکالات و شبهات آقا سلمان، مجبور می شود که تاریخ اسلام، به خصوص از اواخر حیات شریف پیامبر خدا(ص) و خلفای اربعه و اقدامات ائمه معصومین(ع) و رفتار امت و رفتار حکام وقت را ذکر کرده و درلابلای آن، ریشه عقاید و اذکار، اعمال و... شیعی را توضیح دهد.

حمید دهقانی، نویسنده این کتاب «در جستجوی حقیقت» در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: در این دوره که خانواده ها و جوانان شیعی زیر انواع تهاجمات رسانه های معاند و تند رو قرار دارند و دائم با شبهات و القائات غلط، سعی در منحرف کردن اذهان را دارند لازم بود تا در جهت پاسخگویی به اشکالات و شبهات، و نیز بیان ارزش های والای اسلام ناب محمّدی(ص) گامی برداشته شود.

وی افزود: این کتاب با بیانی ساده و ادلّه ی فراوان در پی بیان ارزش های والای اسلام ناب محمّدی(ص) است.

کد خبر 4166403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha