۲۰ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۵۳

سرپرست شرکت غله سیستان و بلوچستان خبر داد:

حمل بیش از ۸۰ هزار تن گندم ریلی به استان سیستان و بلوچستان

حمل بیش از ۸۰ هزار تن گندم ریلی به استان سیستان و بلوچستان

زاهدان - سرپرست شرکت غله سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۸۰ هزار تن گندم از نقاط مختلف کشور توسط ناوگان حمل و نقل ریلی به استان وارد شده است.

غلامعلی گنجعلی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در راستای سیاست ها و برنامه های اقتصاد مقاومتی و با توجه به نامگذاری امسال بنام سال «اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال» از ابتدای سال تاکنون بیش از ۸۰ هزار تن گندم از مقاصد مختلف کشور توسط ناوگان حمل ونقل ریلی به استان سیستان و بلوچستان وارد شده است.

وی با اشاره به مزایای حمل و نقل ریلی افزود: ایجاد فرصت های شغلی و سرمایه گذاری، کاهش قابل توجه تعرفه حمل، صرفه جویی ۲۷ درصدی به ازای هر تن حمل ریلی، صرفه جویی سوخت، ایمنی و جلوگیری از آلودگی از جمله فواید حمل ریلی گندم است.

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۱ گفت: حمل ترکیبی جاده ای و ریلی و اتصال سیلوی ۶۶ هزار تنی بخش خصوصی به شبکه حمل و نقل از جمله دیگر اقدامات این شرکت است.

وی خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود سالیانه بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ واگن مسقف و فله بر و همچنین بیش از ۲۰۰ هزار تن گندم و کالاهای تحت پوشش از نقاط مختلف کشور از طریق ناوگان ریلی به مقصد این استان حمل و جابجا شود.

کد خبر 4168809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha