۲۰ آذر ۱۳۹۶، ۱۴:۱۷

مدیر عامل جدید شرکت توزبع نیروی برق کردستان:

عمده کار های شرکت برق به بخش خصوصی واگذار می شود

عمده کار های شرکت برق به بخش خصوصی واگذار می شود

سنندج- مدیر عامل جدید شرکت توزبع نیروی برق کردستان واگذاری بخش عمده کار ها به بخش خصوصی را از جمله رویکردها و برنامه های خود ذکر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هیوا لهونیان امروز دوشنبه در مراسم  معارفه خود که در مجتمع ایثار سنندج برگزارشد،به مهمترین برنامه هایش درشرکت توزیع نیروی برق استان اشاره کرد و گفت:   نخستین گام و حرکت تدوین برنامه استراتژیک شرکت و استقرار کامل سیستم GIS به عنوان نیاز اصلی برای تحلیل داده ها خواهد بود.

وی اظهارداشت: متعهد می شوم پایان سال ۹۸ اتمام استقرار کامل سیستم جغرافیایی GIS تا سطح مشترک و کاربردی کردن آن در همه سطوح خواهد بود.

وی عنوان کرد: نظارت و مدیریت صحیح و واگذاری بخش عمده کار ها به بخش خصوصی نیز از دیگر رویکرد و برنامه های لحاظ شده به شمار می رود.

مدیرعامل سابق شرکت توزیع نیروی برق کردستان هم در این مراسم گفت: ۱۰ سال پیش در جلسه معارفه خود تعهد کردم که شرکت برق استان به جمع ۱۰ شر کت برق کشور خواهد پیوست و این مهم به عنوان هدف ثبت شد.

مصطفی نجفیان بیان کرد: بر اساس ارزیابی سال ۹۵، از بین ۳۹ شرکت توزیع نیروی برق کشور مقام چهارم و بین ۵۵ شرکت منطقه ای رتبه پنجم را کسب کردیم و این نشان از تحقق تعهد داده شده است.

وی عنوان کرد: تاکنون یک ریال اعتبار این شرکت را برگشت ندادیم و تمامی اعتبارات را در راستای توسعه برق شهری و روستایی هزینه کردیم.

وی ضریب نفوذ برق در استان را ۹۹ درصد ذکر کرد و اظهارداشت: هم اکنون ۱۰۰ درصد روستاهای استان از نعمت برق برخوردار هستند.

نجفیان بیان کرد: ۶۳۰ هزار مشترک برق و ۱۷ هزار کیلومتر شبکه برق در حوزه فشارقوی و ضعیف در استان وجود دارد.
 

کد خبر 4168889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha