۲۰ آذر ۱۳۹۶، ۱۵:۰۱

فرمانده انتظامی استان ایلام:

همه دستگاه های اجرایی ایلام در طرح زمستانه پلیس همکاری کنند

همه دستگاه های اجرایی ایلام در طرح زمستانه پلیس همکاری کنند

ایلام-فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به همکاری همه دستگاه های اجرایی ایلام در طرح زمستانه پلیس، گفت:پیشگیری از تصادفات رانندگی و حفظ جان مردم یک دغدغه مهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار نور علی یاری امروز  در رزمایش طرح زمستانه پلیس راه ضمن تقدیر و تشکر از همه دستگاه های امدادی و انتظامی دخیل در حوزه ترافیک بجهت تلاشها برای کاهش تصادفات در چند سال اخیر گفت: همه ما باید خدمت گزار مردم باشیم و این یک نشان افتخار است.

وی ادامه داد: این طرح با هدف تسهیل در ترددهای جاده ای و پیشگیری از تصادفات در جاده های استان بویژه در مناطق کوهستانی و برف گیر به مرحله اجرا در می آید.

وی گفت: تعامل مثبت و سازنده ای بین دستگاههای دخیل اعم از راهداری، هلال احمر، اورژانس، راه و شهرسازی و استانداری برقرار است و این تعامل در روند همکاری های گذشته تداوم داشته باشد.

فرمانده انتظامی استان استان ضمن تأکید بر محدود کردن سفر و مسافرت در فصل زمستان و به همراه داشتن تجهیزات زمستانی، پوشاک گرم و تغذیه کافی از رانندگان خواست ، قبل از حرکت خودروی خود را بازدید و از پر بودن پاک خودرو از سوخت اطمینان حاصل کنند و از هرگونه شتاب زدگی هنگام رانندگی در طول مسیر جدا خودداری کنند.

مشارکت بیش از ۳۰ تیم گشتی در ایلام

سرهنگ  رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان نیز در این رزمایش از مشارکت بیش از ۳۰ تیم گشتی محسوس و نامحسوس در اجرای طرح ترافیکی زمستانی و نظارت بر جاده های استان خبر داد.

وی گفت: رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از رفتارهای پر خطر و همچنین همراه داشتن و استفاده از تجهیزات زمستانی به عنوان مهمترین توصیه ما مد نظر رانندگان باشد.

کد خبر 4169053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha