۲۰ آذر ۱۳۹۶، ۱۷:۴۵

گزینه ریاست، کارشناس خبره شد؛

هفتاد و پنجمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد

هفتاد و پنجمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد

هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در هفتاد و پنجمین نشست خود به اصلاح آیین نامه انتخاباتی و سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، هفتاد و پنجمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک عصر امروز و با حضور کیومرث هاشمی رئیس، علیرضا دبیر و رباب شهریان نواب رئیس کمیته، محمد پولادگر، رسول خادم، علی کفاشیان، محمود مشحون و فضل الله باقرزاده در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد که طی آن اعضا ابتدا به بررسی و اصلاح آئین نامه انتخاباتی کمیته ملی المپیک پرداختند. مقرر شد پس از ویرایش نهایی طی هفته آینده از طریق سایت کمیته ملی المپیک منتشر گردد.

در ادامه جلسه، روز شنبه ۲ دیماه سالجاری بعنوان زمان آغاز ثبت نام کاندیداهای عضویت در هیات رییسه و هیات اجرایی کمیته ملی المپیک انتخاب و مقرر شد به مدت دو هفته تا تاریخ ۱۵ دیماه ادامه یابد.

اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در ادامه نشست خود به بحث و بررسی در خصوص معرفی کارشناسان خبره برای حضور در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک پرداختند که در این بخش آقایان محمود مشحون، علی کفاشیان و رضا صالحی امیری و همچنین خانمها طاهره طاهریان و عاطفه اسلامیان انتخاب و معرفی شدند.

همچنین سعید آذری مدیر عامل باشگاه ذوب آهن بعنوان نماینده باشگاه‌ها و پیمان فخری بعنوان نماینده داوران و مربیانم المپیکی برای حضور در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک مشخص و معرفی شدند.

در پایان هفتاد و پنجمین نشست با تایید اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی کمیته بعنوان سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا انتخاب و معرفی شد.

کد خبر 4169263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha